Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Letištní hala
Kulichová, Jana ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Konstrukce letištní haly je navržená jako ocelová.Práce byla navržena ve 2 variantách.Konstrukce haly je v půdoryse radiálně zakřivená s kruhovou výsečí na podélné straně. Konstrukce zastřešení se skládá z 8 příhradových vazníků v osové vzdáleností 9 m. Pásy vazníku jsou obloukové a navrženy jako rovnoběžné. Vazníky jsou navrženy na rozpětí 40m. Maximální světlá výška haly ve vrcholu je 14m. Letištní hala byla řešena v programu Scia Engineer 2014 a součástí je i výkresová dokumentace.
Lávka mezi budovami.
Chaloupka, Petr ; Ing.Karel Sýkora (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vhodné nosné ocelové konstrukce lávky pro chodce. Lávka slouží k propojení dvou samostatných budov (budovy D a Z na Fakultě stavební Vysokého učení technického v Brně). Byly vypracovány čtyři varianty řešení nosné ocelové konstrukce. Výsledná varianta byla podrobně zpracována a bylo provedeno statické posouzení jednotlivých prvků a vybraných detailů. Hlavní nosnou konstrukcí této varianty jsou dva příhradové nosníky. Diagonály těchto nosníků jsou navrženy systémem táhel Macalloy 460. Mostovka lávky je ocelobetonová spřažená s příčníky. Lávka je navržena o jednom poli s převislým koncem. Délka pole je 34,8m, délka převislého konce 5,8m. Celková délka lávky je 40,6m. Šířka lávky je 2,8m. Šířka průchozího prostoru je 2m. Výška lávky nad terénem je 4,43m v místě osy místní komunikace. U budovy Z je lávka uložena na betonové opěře, u budovy D je uložena na ocelové rámové podpěře. Lávka je uložena na elastomerových ložiscích. Lávka je chráněna před povětrnostními vlivy. Opláštění lávky je navrženo systémem Wictec 60. Diplomová práce obsahuje také výkresovou dokumentaci navrženého řešení.
Letištní hala
Kulichová, Jana ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Konstrukce letištní haly je navržená jako ocelová.Práce byla navržena ve 2 variantách.Konstrukce haly je v půdoryse radiálně zakřivená s kruhovou výsečí na podélné straně. Konstrukce zastřešení se skládá z 8 příhradových vazníků v osové vzdáleností 9 m. Pásy vazníku jsou obloukové a navrženy jako rovnoběžné. Vazníky jsou navrženy na rozpětí 40m. Maximální světlá výška haly ve vrcholu je 14m. Letištní hala byla řešena v programu Scia Engineer 2014 a součástí je i výkresová dokumentace.
Lávka mezi budovami.
Chaloupka, Petr ; Ing.Karel Sýkora (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vhodné nosné ocelové konstrukce lávky pro chodce. Lávka slouží k propojení dvou samostatných budov (budovy D a Z na Fakultě stavební Vysokého učení technického v Brně). Byly vypracovány čtyři varianty řešení nosné ocelové konstrukce. Výsledná varianta byla podrobně zpracována a bylo provedeno statické posouzení jednotlivých prvků a vybraných detailů. Hlavní nosnou konstrukcí této varianty jsou dva příhradové nosníky. Diagonály těchto nosníků jsou navrženy systémem táhel Macalloy 460. Mostovka lávky je ocelobetonová spřažená s příčníky. Lávka je navržena o jednom poli s převislým koncem. Délka pole je 34,8m, délka převislého konce 5,8m. Celková délka lávky je 40,6m. Šířka lávky je 2,8m. Šířka průchozího prostoru je 2m. Výška lávky nad terénem je 4,43m v místě osy místní komunikace. U budovy Z je lávka uložena na betonové opěře, u budovy D je uložena na ocelové rámové podpěře. Lávka je uložena na elastomerových ložiscích. Lávka je chráněna před povětrnostními vlivy. Opláštění lávky je navrženo systémem Wictec 60. Diplomová práce obsahuje také výkresovou dokumentaci navrženého řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.