Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních médií pro nábor pracovníků
Brožová, Aneta ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních médií v náboru zaměstnanců. Jejím cílem je navrhnout vylepšení strategie sociálního náboru pro vybranou společnost a tento návrh následně ověřit. V teoretické části práce vysvětluje základy personalistiky a jejího vývoje, definuje sociální média a představuje statistiky jejich využívání. Závěrem popisuje oblast sociálního náboru, kde se právě personalistika a sociálních média potkávají. Spolu s tím popisuje širší funkcionalitu nejpoužívanějších sociálních médií a jejich možné využití v náboru. Praktická část analyzuje situaci v náboru pro danou společnost. Návrh vylepšeného sociálního náboru nachází východiska v popsané teorii a v analýze aktuálního stavu ve společnosti. Poslední částí práce je ověření úspěšnosti navrhnutých vylepšení pomocí dotazníku, jehož výsledky správnost návrhu strategie potvrdily.
Využití internetu pro získávání talentů
Bárta, Tomáš ; Eger, Ludvík (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce předkládá aktuální poznatky k problematice využití internetu pro získávání talentů. Jejím hlavním cílem je zjistit, do jaké míry organizace tyto poznatky v praxi akcentují. Za tímto účelem je v první kapitole předložena kompilace odborných zdrojů z oblasti řízení talentů. Cílem je definovat pojem talent a zasadit koncepci řízení talentů do celkové personální práce v organizaci. Ve druhé kapitole je předložena kompilace odborných zdrojů z oblasti získávání zaměstnanců se zaměřením na případná specifika získávání talentovaných jedinců. Ve třetí kapitole jsou představeny aktuální poznatky z oblasti získávání zaměstnanců a talentů prostřednictvím internetu. V další části práce jsou všechny předložené poznatky podrobeny konfrontaci s praxí tří konkrétních organizací a to pomocí analýzy jejich online dokumentů určených pro získávání zaměstnanců a talentů. Na základě této analýzy se prokazuje, že zkoumané organizace aktuální trendy a poznatky do značné míry akcentují. Klíčová slova: řízení talentů, získávání zaměstnanců, internet, e-recruitment, kariérní stránky, pracovní portál, sociální síť, social recruitng.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.