| |
| |
| |
|
The use of a Trademarks as a Keywords for searching in Internet
Hrubeš, Marek ; Dobřichovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Žikovská, Petra (oponent)
v českém jazyce Užití ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu Cílem této diplomové práce je komplexní analýza používání ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu pro zobrazení reklamy na stránkách internetových vyhledávačů s výsledky vyhledávání. Hlavní část práce je věnována legislativě a judikatuře v USA. Nicméně za účelem vzájemného srovnání se zabývám též vývojem judikatury týkající se reklamy na internetu v EU. Toto téma jsem si vybral, neboť propojuje tradiční právní institut s moderními technologiemi a navzdory jeho významných ekonomických a právních dopadům ho považuji v České republice za nedostatečně prozkoumané. Tato práce se skládá ze šesti kapitol. První kapitola je věnována uvedení čtenáře do problematiky ochranných známek, a to včetně jejich historie, současné zákonné definice, jakož i právního rámce vymezujícího právo ochranných známek. Tato kapitola se rovněž zaměřuje na prvek rozlišovací způsobilosti ochranných známek a analyzuje jejich funkce. V neposlední řadě také přibližuje základní dělení ochranných známek a poskytuje jejich praktické příklady. Druhá kapitola představuje problematiku reklamy prostřednictvím klíčových slov. Zaměřuje se na popis fungování internetových vyhledávačů, programů zajišťujících reklamu pomocí...
|
|
Internetový marketing
KOMÁRKOVÁ, Hana
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit internetové marketingové aktivity vybrané firmy a vypracovat doporučení pro jejich zlepšení. Pro lepší porozumění oblasti podnikání a využívání internetového marketingu v podniku byla provedena analýza marketingového prostředí. Dále jsou detailně popsány využívané nástroje internetového marketingu pomocí analýzy internetového marketingového mixu a internetového komunikačního mixu. Na základě zjištěných výsledků jsou vypracovány návrhy na zvýšení efektivity internetového marketingu.
|
|
Využití internetové reklamy
PROCHÁZKOVÁ, Tereza
Tato diplomová práce seznamuje čtenáře s problematikou reklamy na internetu. Popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a její specifika. Cílem této diplomové práce je vypracovat na základě analýzy jednotlivých forem internetové reklamy konkrétní návrhy a doporučení pro optimální reklamní kampaň na internetu pro daný vybraný subjekt. První část je zaměřena na teoretické poznatky z této oblasti. Obsahem další části práce je analýza využívání reklamy na internetu u konkurentů. Následuje analýza současných trendů a nabídek reklamních agentur zaměřujících se na online marketing. Součástí poslední části jsou na základě získaných dat z předchozích analýz vypracované konkrétní návrhy a doporučení internetové kampaně pro vybraný podnik. Tyto reklamní kampaně by měly podniku přinést zvýšení objemu prodejů a také růst povědomí o značce podniku.
|
|
The use of a Trademarks as a Keywords for searching in Internet
Hrubeš, Marek ; Dobřichovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Žikovská, Petra (oponent)
v českém jazyce Užití ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu Cílem této diplomové práce je komplexní analýza používání ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu pro zobrazení reklamy na stránkách internetových vyhledávačů s výsledky vyhledávání. Hlavní část práce je věnována legislativě a judikatuře v USA. Nicméně za účelem vzájemného srovnání se zabývám též vývojem judikatury týkající se reklamy na internetu v EU. Toto téma jsem si vybral, neboť propojuje tradiční právní institut s moderními technologiemi a navzdory jeho významných ekonomických a právních dopadům ho považuji v České republice za nedostatečně prozkoumané. Tato práce se skládá ze šesti kapitol. První kapitola je věnována uvedení čtenáře do problematiky ochranných známek, a to včetně jejich historie, současné zákonné definice, jakož i právního rámce vymezujícího právo ochranných známek. Tato kapitola se rovněž zaměřuje na prvek rozlišovací způsobilosti ochranných známek a analyzuje jejich funkce. V neposlední řadě také přibližuje základní dělení ochranných známek a poskytuje jejich praktické příklady. Druhá kapitola představuje problematiku reklamy prostřednictvím klíčových slov. Zaměřuje se na popis fungování internetových vyhledávačů, programů zajišťujících reklamu pomocí...
|
|
Analýza a optimalizace fungujícího e-obchodu
Kupec, Martin ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Analýza a optimalizace fungujícího e-obchodu v teoretické části popisuje obecné předpoklady úspěšného internetového obchodování a možné způsoby vyhodnocování vybraných ukazatelů. V praktické části práce je provedena vstupní analýza internetového obchodu společnosti Oxalis dessous po stránce marketingové, funkční a z hlediska způsobu poskytování informací. Na jejím základě je zvolena strategie, která má za cíl zlepšení určitých parametrů internetového obchodu. Konkrétně se jedná o návštěvnost, počet konverzí, pozice klíčových slov a spojení ve vyhledávačích a šíře odkazového portfolia. Zvolená strategie je po realizaci podrobena analýze pomocí analytických a měřicích nástrojů. Z teoretických východisek ověřených v praktické části vychází návrh výsledných doporučení, jež lze využít pro internetové obchody zabývající se prodejem zboží.
|
|
Efektivita internetové reklamy na českém trhu
Zanespalová, Andrea ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Kánská, Eva (oponent)
Tématem této bakalářské práce je fenomén internetové reklamy na českém trhu.
V teoretické části je popsána klasická reklama, její historie a vznik internetové reklamy
v důsledku rozšíření internetu mezi širokou veřejnost. Jsou popsány jednotlivé formy
internetové reklamy včetně jejich výhod, nevýhod a běžného užití jednotlivých forem. Práce
dále popisuje možnosti měření efektivity internetové reklamy včetně představení
konkrétních analytických služeb nejčastěji používaných poskytovatelů internetové reklamy.
V rámci praktické části práce je vytvořena facebooková kampaň v soukromé firmě.
V úvodu praktické části je představena firma, její činnost a její dosavadní aktivity na
sociálních sítích, včetně konkrétních kampaní a jejich hodnocení. Na základě těchto aktivit
je vytvořen plán pro novou reklamní kampaň. Je popsáno vytvoření facebookové reklamní
kampaně a její průběh v jednotlivé dny. Na závěr jsou výsledky kampaně vyhodnoceny
a porovnány s předchozími proběhlými kampaněmi a navržena možná zlepšení při tvorbě
reklamních kampaní v budoucnosti.
|
| |