Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rodinné konstelace ředitelů škol
Bartošková, Iva ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním problematiky rodinných konstelací ředitelů škol. Mapuje rodinné konstelace u ředitelů různých typů škol. Vychází z předpokladu, že ředitelé škol pochází z podobného prvotního rodinného prostředí, a že neexistuje rozdíl mezi rodinnými konstelacemi ředitelů mateřských, základních a středních škol. Základním východiskem se staly výsledky výzkumu rodinných konstelací ředitelů škol v České republice, které rozkryly jejich charakteristické znaky. Teoretická část práce se nejprve věnuje vysvětlení základních pojmů, dále mapuje odlišnosti jedince- vliv dědičnosti, rodiny, výchovy, prostředí. Dále se věnuje rozboru rodinných konstelací a jejich vlivu na jednání a chování člověka. Výzkumná část je založena na smíšeném designu výzkumu. Je v ní obsažena jak kvalitativní, tak i kvantitativní fáze výzkumu. Celá výzkumná část je vedena cílem práce a výzkumnými otázkami. Ty hledají odpovědi na to, jaké jsou rodinné konstelace ředitelů škol, zda existuje jejich podobnost u ředitelů škol, a jestli existují rozdíly v rodinných konstelacích u ředitelů různých typů škol. Závěr práce dává přehled o rodinných konstelacích ředitelů škol. Poznatky z práce se mohou využít jako dokument vypovídající o původní rodině ředitelů škol, i jako součást dokumentu, který mapuje vhodné kandidáty na...
Rodinné konstelace ředitelů škol
Bartošková, Iva ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním problematiky rodinných konstelací ředitelů škol. Mapuje rodinné konstelace u ředitelů různých typů škol. Vychází z předpokladu, že ředitelé škol pochází z podobného prvotního rodinného prostředí, a že neexistuje rozdíl mezi rodinnými konstelacemi ředitelů mateřských, základních a středních škol. Základním východiskem se staly výsledky výzkumu rodinných konstelací ředitelů škol v České republice, které rozkryly jejich charakteristické znaky. Teoretická část práce se nejprve věnuje vysvětlení základních pojmů, dále mapuje odlišnosti jedince- vliv dědičnosti, rodiny, výchovy, prostředí. Dále se věnuje rozboru rodinných konstelací a jejich vlivu na jednání a chování člověka. Výzkumná část je založena na smíšeném designu výzkumu. Je v ní obsažena jak kvalitativní, tak i kvantitativní fáze výzkumu. Celá výzkumná část je vedena cílem práce a výzkumnými otázkami. Ty hledají odpovědi na to, jaké jsou rodinné konstelace ředitelů škol, zda existuje jejich podobnost u ředitelů škol, a jestli existují rozdíly v rodinných konstelacích u ředitelů různých typů škol. Závěr práce dává přehled o rodinných konstelacích ředitelů škol. Poznatky z práce se mohou využít jako dokument vypovídající o původní rodině ředitelů škol, i jako součást dokumentu, který mapuje vhodné kandidáty na...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.