| |
|
Design of a warehouse in a given engineering company
Hornák, Filip ; Dvořák, Milan (oponent) ; Štroner, Marek (vedoucí práce)
The aim of the bachelor thesis is a design of a warehouse in an engineering company Bonfiglioli s.r.o. Firstly, there was made a search about warehouse problematics concerning its functions, types, kinds of manipulation and methods of logistics. Secondly, two options of design are described – the first one is based on multi-depth racks with pallet shuttles, the second one uses automated shuttle system Stingray with mobile modules. Both versions are supported with drawings. Lastly, evaluations of both of the scenarios are made and the final alternative is chosen based on the following parameters – warehouse capacity, time saving and operation costs.
|
|
Design of a warehouse in a given engineering company
Hornák, Filip ; Dvořák, Milan (oponent) ; Štroner, Marek (vedoucí práce)
The aim of the bachelor thesis is a design of a warehouse in an engineering company Bonfiglioli s.r.o. Firstly, there was made a search about warehouse problematics concerning its functions, types, kinds of manipulation and methods of logistics. Secondly, two options of design are described – the first one is based on multi-depth racks with pallet shuttles, the second one uses automated shuttle system Stingray with mobile modules. Both versions are supported with drawings. Lastly, evaluations of both of the scenarios are made and the final alternative is chosen based on the following parameters – warehouse capacity, time saving and operation costs.
|
| |
|
3D grafika a hry
Vataščinová, Lenka ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Ve své bakalářské práci se budu zabývat tématem 3D grafiky v herním prostředí. Nejdříve čtenáře seznámím s krátkou historií počítačové grafiky všeobecně, ale nejvíce se zaměřím na historii grafiky v herním průmyslu. Dále se zaměřím především na 3D grafiku sci-fi RPG her a zanalyzuji grafickou část výroby digitálního díla. Jako hlavní přínos práce vidím převážně její praktickou část, ve které se zabývám tvorbou prostředí pro animovaný film, inspirované sci-fi RPG hrami, představenými v teoretické části.
|