|
Metody návrhu platebních protokolů
Matúška, Peter ; Trchalík, Roman (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje existující přístupy v návrhu bezpečnostních a platebních protokolů. Popisuje jejich návrh použitím BAN logiky a použitím derivačního systému. Speciální pozornost je věnována metodě kompozice, která je založena na vytváření složitějších protokolů z menších celků a je demonstrována na návrhu nákupní procedury protokolu SET. Metoda je v rámci práce automatizována a implementována v jazyce C++, co umožňuje návrháři na základě jeho požadavků vygenerovat množinu kandidátních protokolů, které může dále použít jako základ v další fázi návrhu.
|
|
Návrh elektronického obchodu
Morávek, David ; Valenta, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením elektronického obchodu firmy. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části obsahuje návrh nejlepší možné varianty elektronického obchodu, který povede ke stabilnímu a pevnému postavení na tomto druhu trhu a ke zvýšení zisku a povědomí firmy u potencionálních zákazníků.
|
|
Metody návrhu platebních protokolů
Matúška, Peter ; Trchalík, Roman (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje existující přístupy v návrhu bezpečnostních a platebních protokolů. Popisuje jejich návrh použitím BAN logiky a použitím derivačního systému. Speciální pozornost je věnována metodě kompozice, která je založena na vytváření složitějších protokolů z menších celků a je demonstrována na návrhu nákupní procedury protokolu SET. Metoda je v rámci práce automatizována a implementována v jazyce C++, co umožňuje návrháři na základě jeho požadavků vygenerovat množinu kandidátních protokolů, které může dále použít jako základ v další fázi návrhu.
|
|
Návrh elektronického obchodu
Morávek, David ; Valenta, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením elektronického obchodu firmy. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části obsahuje návrh nejlepší možné varianty elektronického obchodu, který povede ke stabilnímu a pevnému postavení na tomto druhu trhu a ke zvýšení zisku a povědomí firmy u potencionálních zákazníků.
|