Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Daňové zatížení silniční dopravy v ČR
ZOBALOVÁ, Kristýna
Diplomová práce poskytuje přehled o daňovém zatížení v oblasti silniční dopravy v České republice. Práce nejprve obecně mapuje téma daní v silniční dopravě, přičemž jsou identifikovány problémy spojené se zpoplatněním časových a výkonových poplatků. Následně je provedeno detailní porovnání poplatků a daňového zatížení autodopravců v České republice v porovnání s vybranými členskými státy Evropské unie. Tento srovnávací přístup zahrnuje analýzu časového zpoplatnění, daní z příjmů, silniční daně, spotřební daně, výkonového zpoplatnění a daně z přidané hodnoty. Byla provedena srovnávací analýza daňového zatížení pomocí shlukové analýzy. Cílem bylo vyhodnotit hodnoty jednotlivých daní a poplatků vybraných členských států Evropské unie. Závěry naznačují, že Česká republika má specifické charakteristiky daňového zatížení v silniční dopravě, jako vyšší silniční daň ve srovnání s průměrem Evropské unie. Naopak v oblasti daně z příjmů fyzických osob má nižší úroveň ve srovnání s průměrem Evropské unie, avšak u daně z příjmů právnických osob je situace opačná. Tato analýza nabízí komplexní pohled na daňovou politiku České republiky v porovnání s ostatními členskými státy Evropské unie. Z výsledků vyplývá, že daňové zatížení silniční dopravy v České republice se výrazně liší od průměru Evropské unie a ostatních sledovaných států. Zejména jsou patrné relativně vyšší úrovně silniční daně a daně z přidané hodnoty. Tyto specifické charakteristiky zdůrazňují potřebu důkladného zhodnocení českého daňového systému v oblasti silniční dopravy v kontextu budoucího vývoje. Představují jak výzvu, tak i příležitost pro budoucí úpravy a optimalizaci, které by měly směřovat k efektivnějšímu a spravedlivějšímu zdanění, a tím i k podpoře udržitelného rozvoje dopravy v zemi.
Pohledávky v kapitálové společnosti
Adamec, Pavel ; Spinka, Oldřich (oponent) ; Fedorová, Anna (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je problematika pohledávek v kapitálové společnosti. Na základě výsledků provedené analýzy současného stavu pohledávek ve vybraném podniku bylo navrženo několik opatření, která by pomohla zlepšit slabá místa v systému péče o pohledávky v podniku.
Návrh internetové komunikační kampaně
Petyrková, Kateřina ; Šindelář, Josef (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je problematika úspěšnosti internetové prezentace malé firmy a její komunikace se zákazníky prostřednictvím internetu. Zabývá se různými možnostmi propagace firmy na internetu a zavedením elektronického obchodu jako významného obchodního kanálu.
Platební kázeň mezi podniky sekundární sféry národního hospodářství
Vybíhal, Tibor
VYBÍHAL, T. Platební kázeň mezi podniky sekundární sféry národního hospodářství. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá platebním stykem, prováděním plateb a s tím spoje-nou platební morálkou. V práci je hodnocena platební kázeň odběratelů tří vy-braných podniků patřící charakterem své činnosti do sekundární sféry národního hospodářství. U každého podniku je vyhodnocen dopad skutečného peněžního plnění vyfakturované výše prodaných výrobků na peněžní toky zvolených podni-ků.
Affiliate marketing - představení na základě aktuálních trendů
Zikmund, Marian ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce "Affiliate marketing: Představení na základě aktuálních trendů" si klade za cíl informovat o možnostech využití tohoto marketingového nástroje a demonstrovat jeho vysokou efektivitu. Je rozdělena do třech hlavních částí: Teoretické (Základní informace o affiliate marketingu), praktické (Affiliate marketing prakticky) a demonstrativní (Známé affiliate programy a agregátory). Na začátku je kladen důraz na vysvětlení, v čem je koncept provizního prodeje na internetu tak unikátní a proč bude jeho použití stále oblíbenější. Nejdůležitější část práce je zaměřena na praktické využití affiliate marketingu v dnešní době. Rozebírá jeho možné využití mnoha způsoby (z hlediska provozovatele programu, partnera i další možnosti). Zájemcům o affiliate marketing by měla pomoci v zorientování se a zvolení nejvhodnějšího způsobu jeho využití. V závěru práce jsou popsány nejznámější affiliate programy a jejich agregátory v České republice a zahraničí.
Platební karty a jejich využití v České republice
Rašková, Gabriela ; Steininger, Michal (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat využití platebních karet v České republice za účelem identifikace nejvýhodnějšího produktu pro klienta. Dílčím cílem je obecně charakterizovat platební karty. Práce je rozdělena do dvou základních částí. První část je literární rešerše, která popisuje historii a vývoj platebních karet ve světě a v České republice. Patří sem také všeobecná charakteristika, vymezení jednotlivých druhů podle různých hledisek a možnosti jejich využití. Druhá část je věnována vlastní práci, jejíž úkolem bylo analyzovat využití platebních karet v České republice za účelem následné identifikace nejvýhodnějšího produktu pro cílovou klientelu. Pro vypracování hlavního cíle proběhla analýza prostřednictvím dotazníkového šetření. Získaná data jsou zpracována do přehledných grafů, tabulek a stručných komentářů. Následně je z dotazníku zpracován souhrn výsledků, ze kterého byla zjištěna cílová věková skupina (věková kategorie od 15-26 let) a konkrétní zaměření pro následnou komparaci vybraných platebních karet. Z analýzy vyplývá, že pro věkovou skupinu 15-26 let je nejvýhodnějším produktem platební karta vydávaná od UniCredit Bank k U kontu pro mladé. Tato platební karta umožňuje veškeré výběry hotovosti z bankomatů po celé České republice a v zahraničí zcela zdarma. Navíc je tato debetní karta určena pro všechny mladé lidi, kteří jsou ve věku 15 až 26 let, jelikož se nemusí dokládat potvrzení o studiu, jak je vyžadováno u jiných bank.
Pohledávky v kapitálové společnosti
Adamec, Pavel ; Spinka, Oldřich (oponent) ; Fedorová, Anna (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je problematika pohledávek v kapitálové společnosti. Na základě výsledků provedené analýzy současného stavu pohledávek ve vybraném podniku bylo navrženo několik opatření, která by pomohla zlepšit slabá místa v systému péče o pohledávky v podniku.
Návrh internetové komunikační kampaně
Petyrková, Kateřina ; Šindelář, Josef (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je problematika úspěšnosti internetové prezentace malé firmy a její komunikace se zákazníky prostřednictvím internetu. Zabývá se různými možnostmi propagace firmy na internetu a zavedením elektronického obchodu jako významného obchodního kanálu.
Vývoj platebních metod na internetu
Janoušek, Tomáš ; Brixí, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce Vývoj platebních metod na internetu se zabývá problematikou e-komerce v českých internetových obchodech B2C. Práce má posloužit jako rozhodovací element k výběru platební metody jak pro majitele internetového obchodu, tak pro zákazníky. Cíle práce jsou stanoveny následovně: popsat vývoj plateb v internetových obchodech B2C; popsat a porovnat platební systémy na základě zvolených kritérií; popsat trendy a možnou budoucnost plateb na internetu; shrnout zkušenosti lidí s platbami na internetu. K nastínění vývoje platebních metod jsem zvolil popis jednotlivých možností plateb tří e-shopů od roku 1998 do roku 2010 vždy po třech letech. Nabídku metod jsem poté ověřoval na větším počtu internetových obchodů. Platební systémy jsem bodově ohodnotil podle určených kritérií z pohledu zákazníka a obchodníka. Pomocí své ankety jsem shrnul zkušenosti lidí s platbami na internetu. V práci se nejprve zabývám vývojem platebních metod, poté současnými metodami a jejich hodnocením. Ke konci práce jsem popsal budoucí trendy a možnosti plateb a k závěru vyhodnocením zkušenosti lidí na základě dotazníku.
Outsourcing účetnictví v ČR
MLÁDKOVÁ, Tereza
Cílem práce je analýza outsourcingu v oblasti vedení a zpracování účetnictví se zaměřením na snižování nákladů a optimalizaci výsledku hospodaření a zhodnocení způsobů vedení účetnictví vedoucí ke zefektivnění podnikatelské činnosti. Problematika outsourcingu účetnictví a případně i mzdové agendy je zhodnocena ve dvou rozdílných společnostech. Nejprve je rozebrána současná situace firem a následně proveden návrh změny vedení účetnictví, který je s nynějším stavem porovnán. Pro malou rostoucí firmu je řešen bod přechodu na jiný druh vedení účetnictví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.