Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Potkaní domov na kraji odpočívadla
Urbančok, Robert ; Maxmilián, Václav (oponent) ; Janů, Valentýna (vedoucí práce)
V diele s názvom Potkaní domov na kraji odpočívadla spracovávam spomienky na výchovný nátlak z obdobia detstva do environmentu, ktorý stelesňuje psychický priestor prežívania vlastnej pozície vo výchovnom konštrukte rodičovských očakávaní v snahe modelovať osobnosť mladého človeka pomocou politiky športu. Učenie sa v izolovanom a empaticky vyprázdnenom priestore tenisového kurtu, v systéme definitívnych pravidiel, vzťahov a hodnôt založených na jednosmernom stavaní víťazstva nad zlyhanie, šírenia propagandy aktívneho životného štýlu a zdravého tela ako moderného individualistického náboženstva, udržovania selektívnej socializácie, limitovania intuície, kreativity a stigmatizácie inakosti za cieľom triedne legitimizovaného osobného rastu a reprezentácie svojho spoločenského postavenia – na úkor zapretia vlastnej identity. Pomocou apropriácie materiálov a estetiky tenisového kurtu vytváram priestor pre zvedomenie týchto potlačených spomienok z detstva prenesených do prítomnosti, kde sa ich snažím reflektovať, pomenovať vágne pocity a vnútorne sa s nimi vyrovnať.
Jizva
Sláma, Matěj ; Nytra, Martin (oponent) ; Mazanec, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce Jizva je koncipována jako krátký film představující fiktivní historii nalezeného „monumentu“. V animovaném filmu prozkoumávám souvislosti a význam „monumentu“ ve virtuálním prostředí, které jsem vytvořil na základě obrazové dokumentace a mapováním konkrétních míst, které jsem poznal při mých expedicích městskou krajinou Brna a Haagu. Jedná se především o „ztracené” prostory (označované také jako vágní terén nebo území nikoho), jejichž podobnosti ilustruji pomocí vlastní vizuální mapy. Východiskem práce je tedy osobní žitá zkušenost, na niž jsou jako další vrstvy kladeny obrazové dokumentace míst, mnou vytvořené 3D objekty a 3D skeny prostorů s prvky počítačových her. Ve výsledném snímku divák sleduje prohlídku virtuálního prostředí, kde se objektivní skutečnost záměrně prolíná s fiktivním světem vystavěným na autorské imaginaci.
Jizva
Sláma, Matěj ; Nytra, Martin (oponent) ; Mazanec, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce Jizva je koncipována jako krátký film představující fiktivní historii nalezeného „monumentu“. V animovaném filmu prozkoumávám souvislosti a význam „monumentu“ ve virtuálním prostředí, které jsem vytvořil na základě obrazové dokumentace a mapováním konkrétních míst, které jsem poznal při mých expedicích městskou krajinou Brna a Haagu. Jedná se především o „ztracené” prostory (označované také jako vágní terén nebo území nikoho), jejichž podobnosti ilustruji pomocí vlastní vizuální mapy. Východiskem práce je tedy osobní žitá zkušenost, na niž jsou jako další vrstvy kladeny obrazové dokumentace míst, mnou vytvořené 3D objekty a 3D skeny prostorů s prvky počítačových her. Ve výsledném snímku divák sleduje prohlídku virtuálního prostředí, kde se objektivní skutečnost záměrně prolíná s fiktivním světem vystavěným na autorské imaginaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.