Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Regenerace památných stromořadí a systémy péče
Provazníková, Nicole
Tato diplomová práce je zaměřena na metody a možnosti péče o památné stromy. Pro zpracování práce byly vybrány reprezentativní památné aleje (Lipová alej v Rosicích u Brna a Novodvorská alej v CHKO Moravský kras). Na základě provedené analýzy typologie a příčin poškození vyskytujících se na daných památných stromech v aleji, jsou v práci navrhnuty vhodná pěstební opatření, která by zajistila odpovídající funkčnost, stabilizaci, zastavení či zpomalení procesu chátrání - rozpadu jedince a jeho struktur. Všechna opatření jsou posléze podpořeny ekonomickými propočty. Práce dále navrhuje vhodná marketingová opatření a možnosti zlepšení péče o dané vegetační prvky. Diplomová práce dále vychází z literárních pramenů zabývajícími historickými souvislostmi ve vazbě na památné krajinné aleje, tak i biologickými, estetickými, funkčními a ekonomickými aspekty spojenými s dalšími možnosti péče o památné stromy. Práce dále řeší platnou státní legislativu ve smyslu vyhlašování památných alejí a možných nástrojů v péči o ně. Nabízí rozbor používaných technologií v systému péče i celkový pohled na zhodnocení historických a současných trendů v ošetřování památných stromů.
Marketingová opatření výrobců lihovin v souvislosti se změnami na trhu alkoholických nápojů
Francová, Darina
FRANCOVÁ, D. Marketingová opatření výrobců lihovin v souvislosti se změnami na trhu alkoholických nápojů. Diplomová práce. Brno: MENDELU, 2014. Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingových opatření, která by měla výrobcům lihovin pomoci čelit událostem, které je poškozují. Je provedena analýza uskutečněných změn na trhu alkoholických nápojů a jsou identifikovány dopady těchto změn na hospodářskou situaci České republiky. Zjištěn je také dopad uskutečněných změn na činnost a hospodářské výsledky vybraných podniků působících na trhu lihovin. Je srovnána reakce jiných států s reakcí českých státních orgánů na obdobnou situaci na trhu alkoholických nápojů. Je provedeno dotazníkové šetřené zaměřující se na zjištění dopadů metanolové aféry na spotřební chování u obyvatel Olomouckého kraje. Na základě výsledků získaných vyhodnocením dotazníkového šetření a společně s využitím teoretických poznatků je navržena série marketingových opatření určených pro podniky působící na trhu lihovin. Tato opatření jsou založena na krizové komunikaci i na využití propagačních aktivit v období po odeznění krize.
Potenciál Muzea vězeňství pro rozvoj města Uničov
Vanková, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Švéda, Michal (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketing turistické nabídky města Uničov se zaměřením na stěžejní projekt -- Muzeum vězeňství. Hlavním cílem práce je ukázat potenciál této unikátní atraktivity pro rozvoj města a zároveň návrh konkrétních marketingových opatření pro rok 2012. Nejprve jsou vymezeny základní turistické atraktivity města Uničov. Provedena je SWOT analýza města Uničov a marketingový mix 5P. V případě produktu Muzea vězeňství je taktéž provedena analýza SWOT a marketingový mix 5C, který se na produkt zaměřuje z pohledu návštěvníků. Závěrem práce jsou navržena konkrétní marketingová opatření. Výstup diplomové práce bude sloužit jako podklad k reálnému vypracování jednotlivých opatření pro subjekty zabývající se cestovním ruchem města Uničov.
Marketing turistické nabídky města Žatce
Novotný, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Válka, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketing turistické nabídky města Žatce se zaměřením na jeho stěžejní produkt Chrám Chmele a Piva. Hlavním cílem práce jsou návrhy konkrétních marketingových opatření pro zatraktivnění celkové turistické nabídky města Žatce a Chrámu Chmele a Piva pro poslední čtvrtletí roku 2011 a rok 2012. Po vymezení základních atraktivit cestovního ruchu města Žatce je v případě celkové turistické nabídky postupováno od analýzy SWOT k marketingovému mixu z pohledu 5P. V případě produktu Chrám Chmele a Piva je zpracován návrh marketingového plánu, včetně marketingového přístupu 5C, který se zaměřuje na produkt ze širšího návštěvnického pohledu. Oba přístupy jsou řešeny v úzké vazbě na rozpočtové možnosti a systém řízení v oblasti veřejné správy. Výstup diplomové práce bude sloužit jako podklad pro subjekty cestovního ruchu v Žatci s ohledem na přijaté rozvojové strategie na místní, regionální i celostátní úrovni.
Vývoj spokojenosti zákazníků společnosti E.ON
PEŠKOVÁ, Kateřina
Diplomová práce hodnotí vývoj spokojenosti zákazníků energetické společnosti E.ON v letech 2005 ? 2010 na základě posouzení výzkumu MAC CASA. Výsledky jsou dány do souvislostí s realizovanými marketingovými opatřeními, vývojem cen a dalšími skutečnostmi, které se v uvedeném období udály. Na vyhodnocení navazují doporučující kroky, jejichž cílem je zlepšit spokojenost a věrnost zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.