Název:
Potenciál Muzea vězeňství pro rozvoj města Uničov
Překlad názvu:
The potential of the Museum of prison for the development of the town Uničov
Autoři:
Vanková, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Švéda, Michal (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje marketing turistické nabídky města Uničov se zaměřením na stěžejní projekt -- Muzeum vězeňství. Hlavním cílem práce je ukázat potenciál této unikátní atraktivity pro rozvoj města a zároveň návrh konkrétních marketingových opatření pro rok 2012. Nejprve jsou vymezeny základní turistické atraktivity města Uničov. Provedena je SWOT analýza města Uničov a marketingový mix 5P. V případě produktu Muzea vězeňství je taktéž provedena analýza SWOT a marketingový mix 5C, který se na produkt zaměřuje z pohledu návštěvníků. Závěrem práce jsou navržena konkrétní marketingová opatření. Výstup diplomové práce bude sloužit jako podklad k reálnému vypracování jednotlivých opatření pro subjekty zabývající se cestovním ruchem města Uničov.The diploma thesis analyses marketing of a tourist offer of the town Uničov with the focus on the crucial project - The Museum of prison. The main aim of the work is to show the potentail of this unique attractivity for the development of the town and at the same time a proposal of specific marketing measures for the year 2012. Firstly, basic tourist attractivities of the town Uničov are defined. A SWOT analysis of the town Uničov and marketing mix 5P are conducted. In the case of The Museum of prison, the SWOT analysis is also conducted and marketing mix 5P which is orientated towards the product from the view of visitors. In the conclusion, specific marketing meaasures are proposed. The diploma thesis will serve as a source for real elaboration of individual measures for subjects dealing with tourism of the town Uničov.
Klíčová slova:
marketingová opatření; marketingový mix; Muzeum vězeňství; turistická nabídka; Uničov; marketing measures; marketing mix; The Museum of prison; tourism offer; Uničov
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29897