Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví dřevovýroby
Kobza, Martin
Cílem této diplomové práce je poukázat namožné nedostatky používané při propagaci firem voboru dřevovýroby ataké případně iprůběhu výrobních činností vdřevovýrobě. Vtextu literárního přehledu jsou popsány pro tuto práci stěžejní pojmy oblasti marketingu, statistiky adřevovýroby. Celá práce spočívá vevyhodnocení příslušných dotazníkových dat, která byla získána odnáhodně vybraných respondentů, kteří měli zkušenosti snákupem produktů vyrobených zedřeva. Následně se provede zobecnění nacelé odvětví dřevovýroby. Nazákladě zjištěných skutečností zoblasti dřevovýroby byla následně včásti diskuse uskutečněna vhodná marketingová doporučení.
Motivace domácností ke zvýšení úspor energií
Brumovský, Radek
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na energetickém trhu, konkrétně spotřebou energií v domácnosti. Zaměřuje se na identifikaci motivačních faktorů, které ovlivňují spotřebitele k větší úspornosti při spotřebě energií a ovlivňující nákupní chování na tomto trhu. Pro identifikaci těchto faktorů a zjištění dalších skutečností z oblasti energetických úspor u členů českých domácností byla využita kombinace kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Velikost vzorku byla pro hloubkové řízené rozhovory 30 hlav domácností a pro dotazníkové šetření 304 různých členů domácností. Na základě výsledků analýz a pomocí dílčích cílů bylo následně dosaženo hlavního cíle, kterým byla formulace marketingových doporučení pro poradenské společnosti, poskytujících klientům energetické poradenství vedoucí k množstevním a finančním úsporám energií zákazníky.
Marketingová doporučení provozovatelům office parků k oslovení segmentu SME
Svoboda, Adam
Práce se zabývá marketingovými možnostmi pronajímatelů kancelářských komplexů směřovanými zejména k oslovení segmentu SME. Kancelářské prostory jsou nedílnou součásti našich životů i velké části ekonomické reality. Práce se zabývá charakteristickými vlastnostmi odvětví pronájmu kancelářských prostor a typologií segmentu SME jako potenciálního cílového trhu. Marketing B2B trhů a marketing služeb jsou hlavními teoretickými východisky. Pomocí kvalitativního a kvantitativního šetření je popsáno nákupní chování a rozhodovací proces zákazníků. V závěrečné části se práce věnuje analýze získaných dat a formulaci závěrů a doporučení pro marketingové aktivity pronajímatelů moderních kancelářských budov.
Kupní rozhodovací proces při nákupu mobilního telefonu
Kubíková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Cílem mé práce bylo charakterizovat užívání mobilních telefonů a jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu při nákupu mobilního telefonu na českém trhu a na základě toho formulovat marketingová doporučení pro výrobce těchto přístrojů. Také jsem potvrdila či vyvrátila vyřčené hypotézy. Použila jsem informace získané sekundárním výzkumem a metodou dotazníkového šetření a výsledky jsem zaznamenala do tabulek či grafů. Poté jsem shrnula vybrané poznatky a navrhovaná doporučení.
Analýza nákupního chování v prodejně COOP Tuty Jelení
Bidlová, Kristýna ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Práce si klade za cíl zanalyzovat nákupní chování zákazníků prodejny COOP Tuty ve městě Horní Jelení. V první kapitole je popsána maloobchodní vybavenost města se zaměřením na zkoumanou prodejnu. Druhá a třetí kapitola obsahují již samotnou analýzu zkoumané prodejny COOP Tuty.
Metodika marketingu a propagace konkrétního sportovního odvětví
Luňáčková, Lenka ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Práce uvádí obecné marketingové a propagační nástroje v klasických organizacích a ve sportu, dále financování rychlostní kanoistiky a vybraných sportovních svazů. Práce provádí analýzy popularity sportu jako celku a následně sportovního odvětví rychlostní kanoistika. Dále práce provádí srovnání klasického marketingu s marketingem sportovním. V práci jsou popsána navržená marketingová doporučení pro jednotlivé kluby sportovního odvětví rychlostní kanoistika.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.