|
Podnikatelský záměr - založení fitbox centra
Albrechtová, Monika ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je sestavení podnikatelského záměru na založení FitBox centra A&M a to v konkrétní lokalitě města Litovel. Na základě teoretických poznatků pramenů volně aplikovaných do praktické části bude zejména formou analýzy zjišťováno, jaký je současný stav trhu a reálné možnosti pro vybrané podnikání. Kalkulace nákladů bude jedním z hlavních pilířů pro samotné vytvoření návrhu business plánu.
|
|
Marketingový mix společnosti Bajulus s.r.o.
Albrechtová, Monika ; Malina, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného marketingového mixu společnosti Bajulus s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingového mixu, které jsou následně aplikovány v analytické části na vybraném podniku. V praktické části je dále podán návrh na zlepšení marketingového mixu a zefektivnění propagace, což by mělo vést k lepší pozici na trhu a vyšší spokojenosti zákazníků.
|
|
Podnikatelský záměr - založení fitbox centra
Albrechtová, Monika ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je sestavení podnikatelského záměru na založení FitBox centra A&M a to v konkrétní lokalitě města Litovel. Na základě teoretických poznatků pramenů volně aplikovaných do praktické části bude zejména formou analýzy zjišťováno, jaký je současný stav trhu a reálné možnosti pro vybrané podnikání. Kalkulace nákladů bude jedním z hlavních pilířů pro samotné vytvoření návrhu business plánu.
|
|
Marketingový mix společnosti Bajulus s.r.o.
Albrechtová, Monika ; Malina, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného marketingového mixu společnosti Bajulus s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingového mixu, které jsou následně aplikovány v analytické části na vybraném podniku. V praktické části je dále podán návrh na zlepšení marketingového mixu a zefektivnění propagace, což by mělo vést k lepší pozici na trhu a vyšší spokojenosti zákazníků.
|