Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.08 vteřin. 
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Prášilová, Adéla
Pášilová, A. Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti a loajality v gastronomických podnicích v Brně. Cílem této práce je zjištění míry spokojenosti s faktory spokojenosti a jejich vlivu na loajalitu zákazníka v gastronomických podnicích, následně na základě výsledků vytvoření návrhu k vyšší spokojenosti zákazníků. Nasbíraná data z dotazníkového šetření jsou vyhodnocována pomocí IPA analýzy a statistických analýz.
Spokojenost zaměstnanců v organizaci
Václavková, Barbora ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Kubová, Blanka (oponent)
Tato diplomová práce Spokojenost zaměstnanců ve společnosti je zaměřena na pracovní spokojenost pracovníků v konkrétní společnosti. Cílem této diplomové práce je zanalyzovat současnou míru spokojenosti pracovníků, faktory, které danou míru spokojenosti ovlivňují a u slabých článků navrhnout doporučení za účelem zvýšení míry spokojenosti u pracovníků. První část této práce je teoretická, věnuje se přiblížení samotného tématu spokojenosti pracovníků a popisu teoretických metod, které jsou v praxi nejčastěji při procesu uspokojování potřeb pracovníků používány. Největší část pracovních míst zaujímají pracovníci ve výrobě, z tohoto důvodu je praktická část zaměřena zejména na analýzu míry spokojenosti a faktorů spokojenosti pracovníků ve výrobě. Na základě poznatků z teoretické části, rozhovorů s vedením společnosti, vlastního pozorování, analýzy současného stavu spokojenosti a faktorů ovlivňujících spokojenost pracovníků společnosti je učiněno celkové zhodnocení a jsou specifikovány návrhy a doporučení za účelem zvýšení míry spokojenosti ve společnosti.
Analysis of employees´ satisfaction
Linknerová, Alena ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza spokojenosti zaměstnanců v konkrétní společnosti. Její cílem je prostřednictvím provedení průzkumu pracovní spokojenosti zaměstnanců odkrýt slabá místa a vytvořit návrh na zlepšení současného stavu. Teoretická část vymezuje základní pojmy, význam průzkumu pracovní spokojenosti, uvádí výsledky z jiných analýz a výzkumů v odvětví restauračních zařízení. Prostor je dále věnován dílčím faktorům pracovní spokojenosti a specifikům práce v restauračních zařízeních. Praktická část je uplatněním teoretických znalostí v podnikové praxi prostřednictvím průzkumu pracovní spokojenosti v podmínkách restaurace XY. Analýza vychází z reflexe zaměstnanců ve vybraných oblastech pracovní spokojenosti, využívá metodu dotazníku a individuálního rozhovoru. Výstupem práce jsou návrhy a doporučení, které by měli přispět ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Analýza spokojenosti zaměstnanců v podniku
Vybíralová, Petra ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Cílem této práce je analyzovat spokojenost zaměstnanců ve společnosti Vigour a.s. a navrhnout opatření k odstranění zjištěných nedostatků. V úvodu práce je přiblížena daná problematika a stanoveny cíle práce. Na základě načerpání teoretického základu, který je uveden v první část práce a po seznámení se společností jsou stanoveny pracovní hypotézy, přiblížena metodika výzkumu a zvoleny nástroje pro sběr dat. Výzkum je realizován prostřednictvím dotazníkového šetření, pozorování a neformálních rozhovorů. Zaměřuje se na náplň a charakter práce, její organizaci, odměňování a zaměstnanecké výhody, vzdělávání, osobní rozvoj, kariérní růst, pracovní prostředí, vztahy se spolupracovníky, nadřízeným a vnímání firmy. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu, ověřeny hypotézy a na základě zjištěných nedostatků navrženy opatření k jejich eliminaci a zlepšení stávající situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.