Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pocovidové změny v pohybové aktivitě dětí ve škole.
Legová, Tereza ; Peřinová, Radka (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Název: Pocovidové změny v pohybové aktivitě dětí ve škole Cíle: Cílem této diplomové práce bylo zjistit, zda a jak byla implementována doporučení ČŠI Inspirace pro podporu pohybových dovedností žáků v rámci různých školních aktivit v průběhu školního roku 2021/2022 na českých základních školách během každodenního režimu žáků ve školách mimo hodiny tělesné výchovy. Metody: Praktická část je založena na dotazníku vytvořeném v Google Forms, který zjišťuje aktuální stav podpory pohybových aktivit (dle doporučení ČŠI) a porovnává ho se stavem před propuknutím pandemie covid-19. Dotazník byl rozeslán stratifikovanému výběru škol pomocí online služby Mailchimp. Výsledky byly statisticky zpracovány v aplikaci Tabulky Google. Výsledky: Většina oslovených škol je s doporučením ČŠI Inspirace pro podporu pohybových dovedností žáků v rámci různých školních aktivit seznámena a aplikuje ho do praxe. Školy, které aplikují toto doporučení ČŠI, byly už před propuknutím pandemie covid-19 celkově aktivnější v podpoře pohybových aktivit žáků. Školy, které aplikují doporučení ČŠI i ty, které ho neaplikují do praxe, měly úroveň podpory pohybových aktivit ve školním roce 2021/2022 srovnatelnou a nižší, než tomu bylo před propuknutím pandemie covid-19. Neprokázalo se tedy, že by školy ve školním roce 2021/2022 více...
Doplňkové pohybové aktivity žáků 2. stupně
Jalůvková, Kateřina ; Peřinová, Radka (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
Název: Doplňkové pohybové aktivity žáků 2. stupně Cíle: Cílem této diplomové práce je popsat a utřídit různé možnosti začleňování pohybové aktivity do školního režimu žáků ve věku 11-15 let, které snižují sedavý stereotyp a pomáhají plnit doporučené množství denní pohybové aktivity žáků. Metody: Teoretická část obsahuje rešerše literárních i elektronických zdrojů. Praktickou část tvoří dotazník zjišťující aktuální stav této problematiky na školách v ČR. Dotazník byl vytvořen v Google Forms, k distribuci dotazníku byl použit nástroj Mailchimp a statistické zpracování výsledků bylo provedeno v aplikaci Microsoft Excel. Výběr oslovených respondentů byl náhodný stratifikovaný podle okresů. Výsledky: V teoretické části byla popsána řada učebních forem a metod, které se s pohybem pojí, včetně konkrétních námětů i inspirací v jednotlivých předmětech. Výsledky dotazníku poukázaly na vysoký zájem vedení škol o tuto problematiku, ale také na odmítavý postoj některých respondentů. Školy poměrně často nabízejí možnost trávení přestávek venku a také do svých hodin zařazují procházky, či výuku spojují s pohybem. Vybavení chodeb a tříd, které by podněcovalo žáky k aktivnímu trávení času, bylo však na téměř polovině škol velmi omezené. Klíčová slova: doplňková organizační forma, tělesná výchova, starší školní věk,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.