Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
M-commerce a její využití v ubytovacích službách
Havelková, Barbora ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Hlavním cílem práce je popsat vývoj a rozšíření fenoménu známého jako M-commerce a kriticky zhodnotit jeho dopad na trh ubytovacích služeb. Úvodní kapitoly jsou věnovány zařazení problematiky do kontextu vývoje komerčního internetu a E-commerce, na které navazuje rozebrání odvětví M-commerce ze dvou pohledů, business a technologického. Z těchto dvou pohledů je rozebrán segment M-turismu, využití mobilních aplikací v ubytovacích službách. Po analýze vlivu mobilních technologií na nákupní proces v cestovním ruchu následuje průzkum trendů a konkrétního využití aplikací. V závěrečných kapitolách je srovnáno využití mobilních technologií v jednotlivých business modelech a prozkoumán jejich disruptivní vliv na odvětví ubytovacích služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.