Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Návrh grafického prostředí společnosti, propagace společnosti
Vrána, Michal ; Hellebrandt, Jaroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na formy propagace mnou zvolené společnosti Arkys, s.r.o.. Její úvodní část je věnována teoretických východiskům. Následně se pak zabývá řešením problému analýzy současného stavu. Závěr je vyhrazen aplikaci vlastních návrhů řešení a jejich přínosů.
Staré tisky litoměřické kapitulní knihovny druhé poloviny 16. století. Katalog a zhodnocení fondu
Krinke, Filip ; Hojda, Zdeněk (vedoucí práce) ; Oppeltová, Jana (oponent)
(česky): Práce popisuje vznik, historii a současný stav knižního fondu litoměřické kapitulní knihovny. Je pokračováním v procesu katalogizace nejstarších tisků litoměřické kapituly (tisků 2. poloviny 16. století) a popisuje provedený proces. Seznamuje odbornou veřejnost s některými jednotlivinami, představujícími historické a umělecké bohatství litoměřické kapitulní knihovny v dobovém kontextu.
Staré tisky litoměřické kapitulní knihovny druhé poloviny 16. století. Katalog a zhodnocení fondu
Krinke, Filip ; Hojda, Zdeněk (vedoucí práce) ; Oppeltová, Jana (oponent)
(česky): Práce popisuje vznik, historii a současný stav knižního fondu litoměřické kapitulní knihovny. Je pokračováním v procesu katalogizace nejstarších tisků litoměřické kapituly (tisků 2. poloviny 16. století) a popisuje provedený proces. Seznamuje odbornou veřejnost s některými jednotlivinami, představujícími historické a umělecké bohatství litoměřické kapitulní knihovny v dobovém kontextu.
Návrh grafického prostředí společnosti, propagace společnosti
Vrána, Michal ; Hellebrandt, Jaroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na formy propagace mnou zvolené společnosti Arkys, s.r.o.. Její úvodní část je věnována teoretických východiskům. Následně se pak zabývá řešením problému analýzy současného stavu. Závěr je vyhrazen aplikaci vlastních návrhů řešení a jejich přínosů.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.