Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing as it relates to special diets
Townsend, Carena Ashley ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem této práce je analyzovat jak marketingové komunikační strategie ovlivňují spotřebitele ve Spojených státech a Velké Británii k nákupu bezlepkových produktů. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zaměřuje na teorii marketingového mixu a koncepty marketingové komunikace vztahující se k potravinářskému průmyslu zaměřenému na bezlepkové produkty. Druhá kapitola se zaměřuje na problém lepku při výrobě potravin, vzestup a rozšiřování výroby produktů neobsahujících lepek a na související ekonomické dopady. Třetí kapitola porovnává marketingové strategie společnosti Barilla, a to na příkladu jejich bezlepkových těstovin a těstovin obsahujících lepek, uplatňované ve Spojených státech a ve Spojeném království. Poslední kapitola shrnuje provedený výzkum, realizovaný s cílem pochopit, jaké různé vlivy vedou spotřebitele na obou trzích k tomu, aby nakupovali produkty Barilla.
Obchodní a právní aspekty ochranné známky v oblasti bezlepkových výrobků
Lášková, Tereza ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Wimrová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá označováním bezlepkových výrobků s důrazem na ochrannou známku. Úvodní kapitola vykresluje specifika výrobků vhodných pro bezlepkovou dietu. Diplomová práce hodnotí a srovnává obchodní a právní aspekty ochranné známky, značky kvality a veřejnoprávně určeného označení. Označení jsou hodnocena v souvislosti s výrobky vhodnými pro bezlepkovou dietu. Závěrečná část je věnována analýze Evropského licenčního sytému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.