Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bariéry v komunikaci mezi pracovníky ve vybrané organizaci
Matějka, Tomáš ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části teoretickou praktickou. Práce je zaměřena na komunikaci mezi manažery a jejich podřízenými ve vybrané organizaci. V teoretické části jsem objasnil základní pojmy, které jsou potřebné pro pochopení práce. Také jsem v teoretické části popsal několik komunikačních bariér, které mohou vznikat mezi lidmi na pracovišti. V praktické části jsem pomocí dotazníku zjišťoval vybrané komunikační bariéry u manažerů i u dělníků. Poté jsem porovnal odpovědi obou skupin. Cílem bakalářské práce je identifikovat vertikální bariéry mezi nadřízenými a jejich podřízenými. Na závěr jsem se pokusil o navržení řešení a tím zlepšení komunikace ve vybrané organizaci.
Bariéry v komunikaci ve vybrané pracovní skupině
Sitková, Lucie ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Bulava, Alan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komunikačními bariérami a jejich dopadem na výsledky pracovní činnosti a skupinové klima. Objasňuje pojem komunikace, prvky komunikačního procesu, základní dělení komunikace, verbální komunikace, neverbální komunikace, efektivní komunikace a její prvky, požadavky efektivní komunikace, komunikace u manažerů, manažerské komunikační strategie, specifika manažerské komunikace ve zdravotnictví a komunikaci uvnitř podniku. Dále rozebírá komunikační bariéry z pohledu různých autorů, což je stěžejní pro část praktickou, kde jsou pomocí výsledků dotazníků sestaveny grafy, odrážející jednotlivé komunikační bariéry z různých úhlů pohledu. Byly vypracovány dva typy dotazníků: jedny pro nadřízené pracovníky a druhé pro podřízené pracovníky. Zkoumanou skupinou byla uzavřená pracovní skupina jednoho nemocničního zařízení v České republice. V diskusi jsou zhodnoceny výsledky a dána doporučení pro prevenci a eliminaci těchto komunikačních bariér. Hlavním cílem této práce bylo zlepšit komunikaci mezi jednotlivými pracovníky na všech úrovních a mezi všemi úrovněmi, zvýšit efektivitu pracovních výkonů zpříjemněním pracovního klimatu a tím i dosáhnout spokojenosti všech pracovníků této pracovní skupiny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.