Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie produktu
Křešťák, Filip ; Cleary, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice revitalizace e-shopu a jejím hlavním cílem je na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro produktové řady nabízené na e-shopu vybrané společnosti. Diplomová práce je členěna do tří hlavních částí, které představují teoretická východiska, analýzu problému a vlastní návrhy řešení. Vymezení teoretického rámce následuje samotné provedení analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a na jejich základě je realizován vlastní marketingový průzkum. Zjištěné skutečnosti jsou výchozím bodem pro navržení vhodné marketingové strategie.
Marketingová strategie produktu
Křešťák, Filip ; Cleary, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice revitalizace e-shopu a jejím hlavním cílem je na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro produktové řady nabízené na e-shopu vybrané společnosti. Diplomová práce je členěna do tří hlavních částí, které představují teoretická východiska, analýzu problému a vlastní návrhy řešení. Vymezení teoretického rámce následuje samotné provedení analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a na jejich základě je realizován vlastní marketingový průzkum. Zjištěné skutečnosti jsou výchozím bodem pro navržení vhodné marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.