Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Znalost značky Yves Rocher
Gőtzová, Lenka ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá znalost značky Yves Rocher a její vnímání z pohledu zákazníka. Cílem práce je vyhodnotit znalost značky Yves Rocher na českém trhu, a také posoudit, jak ji a její produkty spotřebitelé vnímají. První část práce se zabývá teorií značky a problematikou marketingového výzkumu. Druhá, praktická část se věnuje představení společnosti Yves Rocher a analýze její konkurence, důležitou součástí je také dotazníkové šetření a jeho následné vyhodnocení. Samotný závěr práce obsahuje shrnutí výsledků a určité návrhy na zlepšení znalosti dané značky na trhu a získání většího počtu zákazníků.
Marketingová strategie franchisingového řetězce
Koliševová, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií franchisingového řetězce a jako příklad uvádí francouzskou společnost Yves Rocher, která je známá svými rozličnými marketingovými aktivitami a především svým věrnostním programem. Cílem práce je detailně popsat fungování franchisingového řetězce na českém trhu na příkladu společnosti Yves Rocher, vyhodnotit její marketingovou strategii a prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit účinnost této strategie na cílový segment zákaznic. Teoretická část práce se skládá ze dvou kapitol -- zatímco první kapitola se věnuje marketingové strategii z teoretického úhlu pohledu, druhá kapitola se zabývá franchisingem jako takovým. Praktická část je věnována společnosti Yves Rocher, výrobci rostlinné kosmetiky, který je již více než dvě desítky let stálicí na českém trhu, a analýze její marketingové strategie. Provedené dotazníkové šetření zjišťuje účinnost této strategie na cílový segment zákaznic.
Franchising jako způsob vstupu na trh
Vajdečková, Barbora ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou franchisingu jako způsobu vstupu na trh. První část je věnována franchisingu z teoretického pohledu. V druhé kapitole je rozebráno postavení franchisingu na českém trhu. Závěrečná kapitola názorně popisuje fungování franchisingu na příkladu úspěšné kosmetické firmy Yves Rocher.
Franchising jako forma vstupu na trh
Palásková, Dana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se týká franchisingu jako možné formy vstupu na trh. Teoretická část se zabývá teoretickými náležitostmi - definicí, založením, historií a jeho výhodami a nevýhodami. Praktická část popisuje francouzský franchisový koncept Yves Rocher a jeho působení ve světě a v České republice.
Franchising jako forma vstupu na trh
Koulová, Tereza ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce pojednává o principu fungování franchisy. V první části jsou vymezeny pojmy užívané ve franchisingu, základní kroky k vytvoření úspěšné franchisy a je zde také poukázáno na výhody a nevýhody franchisingu. Druhá část práce se zabývá uplatněním franchisy ve společnosti Yves Rocher spol. s r.o. Součástí práce je i vyhodnocení dotazníkového šetření mezi franchisanty.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Švábová, Karolína ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. V první - teoretické - popisuje historii, pojmy, definici, zásady a typy franchisingu. Druhá - praktická - se pak soustředí na příklad konkrétní firmy, která expanduje na nové trhy pomocí franchisingu. Je jí firma Yves Rocher. Cílem práce je analyzovat vhodnost franchisingového konceptu na příkladu firmy Yves Rocher.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.