Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace síťových aplikací ze šifrované komunikace
Šafář, Radim ; Dolejška, Daniel (oponent) ; Ryšavý, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit nástroj schopný detekovat aplikace ze šifrovaného provozu za pomocí strojového učení. Zdrojem dat pro klasifikaci jsou síťové toky získané z nástroje Suricata, ne celkový obsah komunikace. Hlavním zdrojem je TLS handshake, které jsme schopni otiskout pomocí otisků JA3 či JA4 a jednodušeji si tak spojení identifikovat. Práce částečně řeší i problematiku chybějící implementace otisku JA4 ve vybraných nástrojích. Pro klasifikaci je použita knihovna ML.NET, která velmi zjednodušuje celý proces vytváření modelu.
Simulace pohybu mobilního zařízení v ruce člověka
Hák, Marek ; Polčák, Libor (oponent) ; Hranický, Radek (vedoucí práce)
Webové prohlížeče poskytují stránkám přístup k pohybovým senzorům na mobilních zařízeních, jako jsou telefony či tablety. Sdílená data mohou být zneužita ke sledování a identifikaci uživatelů. Rozšíření pro webové prohlížeče JShelter poskytuje ochranu proti takovému zneužití pohybových dat předáváním falešných hodnot. Tyto hodnoty však simulují statické zařízení, což může vést k detekci simulace. Cílem této práce je vytvoření simulace pohybu zařízení, která bude generovat uvěřitelný pohyb zařízení v rukou člověka. Před návrhem proběhla analýza dat ze senzorů a průzkum metod simulace pohybu. Pro generaci pohybu jsou využity sady parametrů generované genetickým algoritmem. Výsledné řešení bylo integrováno do rozšíření JShelter a experimenty ukázaly dobré výsledky a výpočetní nenáročnost řešení.
Hra pro více hráčů s využitím HTML5
Jahoda, Vojtěch ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá možnosti HTML5 v oblasti vytváření her pro více hráčů hratelných po síti bez použití dodatečných zásuvných modulů prohlížeče. Cílem bylo vtvořit lokálně i po sítí hratelnou hru FuryLights, a tím ověřit, nakolik je tato technologie připravena na použití v praxi. A zda, případně s jakými obtížemi, ji skutečně bude možno provozovat na zařízeních, které by měly oficiálně HTML5 podporovat.
Webové standardy a responzivní webdesign
Kašpar, Vít ; Benda, Petr (vedoucí práce) ; Havránek, Martin (oponent)
Bakalářská práce Webové standardy a responzivní webdesign se zabývá metodami a postupy vhodnými pro návrh a vývoj responzivního webu. Součástí práce je také historie vývoje webu a technologií, které využívá. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá historií webu, vývojem jazyka HTML až po jeho nejnovější verzi HTML5 a jeho sémantiku, kaskádovými styly CSS a jejich novinkami, historií webových prohlížečů a zejména technikami vhodnými pro vytvoření responzivního webu. Praktická část je zaměřena na tvorbu responzivního webu s použitím metod a postupů pocházejících z teoretické části.
Hra pro více hráčů s využitím HTML5
Jahoda, Vojtěch ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá možnosti HTML5 v oblasti vytváření her pro více hráčů hratelných po síti bez použití dodatečných zásuvných modulů prohlížeče. Cílem bylo vtvořit lokálně i po sítí hratelnou hru FuryLights, a tím ověřit, nakolik je tato technologie připravena na použití v praxi. A zda, případně s jakými obtížemi, ji skutečně bude možno provozovat na zařízeních, které by měly oficiálně HTML5 podporovat.
Praktické využití jazyka HTML 5 a CSS 3.
Chval, Martin ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Téma této bakalářské práce jsou standardy HTML5 a CSS3. Obě tyto specifikace jsou v současnosti stále vyvíjeny a prodělávají změny. Cílem práce je prozkoumat současný stav těchto specifikací, jejich podporu v desktopových a mobilních prohlížečích a otestovat jejich novinky v praktické části práce. Práce je rozdělena do několika kapitol. Teoretické kapitoly se věnují historii obou specifikací, popisem některých nových prvků a vlastností a jsou zakončeny tabulkami s daty o podpoře těchto prvků v rozšířených prohlížečích. Část HTML obsahuje informace o novém plánu prací na této specifikaci. Dále práce obsahuje stručnou kapitolu o přítomnosti HTML5 a CSS3 na českém Internetu. Praktická část popisuje návrh a implementaci webu s využitím novinek obou specifikací. Průzkum probíhal porovnáním současných a minulých verzí standardů. Dále bylo provedeno hodnocení jejich podpory na základě dat získaných z Internetu. Nové prvky byly prakticky testovány a část z nich implementována v praktické části práce. Přínosem práce je shrnutí aktuálního stavu specifikací a úrovní jejich podpory mezi prohlížeči. Podpora prvků obou specifikací je stále lepší. To již dnes umožňuje využití jejich výhod, a v blízké budoucnosti by mohla odpadnout část problémů s jejich špatnou podporou ve starších prohlížečích. Obě specifikace obsahují řadu přínosů, které povedou k lepším a přístupnějším webovým stránkám.
Webové prohlížeče
Samec, Radek ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Vlnas, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poskytnout pohled na současnou situaci na trhu webových prohlížečů. Práce popisuje jejich historii a vývoj a také nabízí pohled do budoucna. K testování jsou vybrány prohlížeče, které v současnosti zabírají rozhodující podíl trhu. Testování probíhá v oblastech jako je dodržování webových standardů, rychlost, zabezpečení, uživatelské rozhraní a přizpůsobitelnost potřebám uživatele. V jednotlivých prohlížečích je testována funkčnost fakultních informačních systémů. Práce se zabývá verzemi prohlížečů pro mobilní zařízení a také problematikou doplňků. Důležitou součástí práce je statistické šetření o použití webových prohlížečů studenty fakulty.
Belief in the Internet and Critical Thinking
Krejčí, Aleš
Současná mladá generace zcela rutinně používá internet jako snadno a rychle dostupný zdroj informací, zábavy a komunikace. Každodennost vytváří víru v aktuálnost a kvalitu získaných informací. Pohodlná práce s klíčovými slovy a vyhledávači tuto víru dále posiluje, přestože se mnohdy jedná o zastaralé informace nebo pochybné zdroje. Slepou vírou v internet jsou infikováni i někteří studenti vysokých škol, dokonce i ve vyšších ročnících, kde bychom měli očekávat a vyžadovat výraznou míru analytického myšlení a kritického přístupu. Tím více to platí o studentech marketingové komunikace, kteří si musejí osvojit mnohem hlubší pohled na formy a mechanismy fungování mediálního a informačního prostředí. Autor na výsledcích výzkumu mezi studenty tohoto zaměření ukazuje, že ani zde není situace ideální. Pedagogové musejí vychovávat samostatně a kriticky myslící absolventy, ať už budoucí rozvoj informačních technologií přinese cokoliv.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Rozdíly HTML-5 oproti HTML-4
Kupka, Jaromír ; Tichý, Vladimír (vedoucí práce) ; Kosek, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice HTML, konkrétně o rozdílech mezi chystanou verzí HTML-5 oproti v současné době platné verzi HTML 4.01. Práce se dělí na dvě části -- teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části této práce je zjistit aktuální situaci ve vývoji standardu HTML-5 a zároveň popsat nové prvky v HTML 5. Cílem praktické části potom je zjistit, zda a jakým způsobem reagují na nové prvky technologie HTML-5 rozšířené internetové prohlížeče, jejichž autoři přechod na HTML-5 avizují.
Systémy pro správu hesel
Fiala, Lukáš ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Cílem je popsat a porovnat programy a aplikace na správu hesel pro jednotlivce či menší týmy. Příkladem mohou být aplikace KeePass, Password Safe, CodeWallet Pro či eWallet. Další skupinou jsou on-line správci hesel jako je LastPass či RoboForm. Do kritérií může být zahrnuta podpora synchronizace, podpora sdílení v týmu či ochrana proti keyloggerům (při automatickém doplňování).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.