|
Optimalizace procesů ve společnosti
Jochcová, Šárka ; Juřica, Pavel (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh optimalizace oblasti jakosti v modelovém podniku. Modelový podnik bude sloužit pro tréninkové centrum využívající laboratoř řízení podnikových procesů, a to zejména jako podpora výuky studijního programu Procesní management. Práce se zabývá analýzou dostupného vybavení a návrhem podpory oblasti jakosti. Řešení vychází z prvního prototypu v modelovém podniku, reflektuje aktuální stav současného využití laboratoře a příležitosti, či omezení plynoucí z již pořízeného vybavení.
|
|
Hodnocení výkonnosti podniku podle Modelu START PLUS
Řehůřek, Lukáš ; MBA, Martin Šalé, (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na hodnocení výkonnosti podniku AK signal Brno a.s. První část se zabývá literární rešerší, ve které je charakterizovaná výkonnost podniku, její hodnocení tradičními i moderními metodami, řízení kvality a společenské odpovědnosti podniku a představený Model START PLUS. Ve druhé části jsou uvedené výsledky hodnocení výkonnosti podniku zpracované popsaným Modelem START PLUS a jeho nástroji. Ve třetí části jsou popsané získané výsledky a následně doporučené vlastní návrhy, které vedou ke zlepšení výkonnosti podniku AK signal Brno a.s.
|
| |
|
Průběh zakázky v podniku
Račková, Kateřina ; Caletková, Iveta (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
V této diplomové práci bude řešena problematika, která může nastat v průběhu zakázky ve společnosti MORAVSKOLESZSKÉ DRÁTOVNY, a.s. V první části budou vysvětleny pojmy a metody týkající se této problematiky. V další části bude popsán průběh zakázky v této společnosti, bude provedena analýza FMEA a sestaven Išikawův diagram pro vybraná rizika. V poslední části budou navržena opatření, jejichž cílem je snížit velikost rizik v průběhu zakázky.
|
| |
|
Statistická přejímka
Vyškovský, Jaroslav ; Fiala, Alois (oponent) ; Pernikář, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce řeší statistickou přejímkou kontrolu velkých objemů produktů dovážených do České republiky. Práce jako taková je konstruována tak, aby bylo možno danou metodiku užít i u jiných aplikací a produktů než na jaké bylo navrženo konkrétní řešení. Vypracování této práce bylo provedeno ve spolupráci s firmou, zabývající se segmentem spojovacích prvků pro dřevozpracující průmysl. Využity byly dostupné standardy, jak pro určení potřebných charakteristik jakosti produktů, tak pro tvorbu samotné metodiky. Závěrem této práce je technické a ekonomické zhodnocení navržené metodiky, provedené na modelovém zastupujícím produktu.
|
| |
|
Sledování kvality a optimalizace testování na lince AKD
Kuruc, Lukáš ; Hrušková, Veronika (oponent) ; Polsterová, Helena (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou sledovania kvality a optimalizáciou testovania finálneho produktu na výrobnej linke AKD. Výstupom práce je výpočet optimalizácie času testovania pomocou Weibullovho rozloženia. Na začiatku je čitateľ zoznámený so samotným zariadením AKD, s manažmentom kvality a spôsobmi testovania finálnych produktov v elektrotechnickej výrobe. Hlavným cieľom práce je popísať rozdiely medzi jednotlivými testovacími metódami a optimalizovať testovaciu metódu Burn-IN.
|
|
Interní audit v malé organizaci.
Obůrka, Miloš ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Účelem této bakalářské práce bylo zpracovat literární rešerši na téma interní audit v malé organizaci a z takto provedeného průzkumu vyvodit vlastní závěry. Obsahuje seznámení s průběhem auditů se zaměřením na interní audity včetně specifických odlišností auditování v malých organizacích. Vytváří přehled současného stavu interních auditů s výhledem na budoucí koncept auditů.
|
|
Úloha lidí v systému managementu kvality
Barák, Michal ; Tabas, Marek (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Podstatou této bakalářské práce je literární rešerše na téma Úloha lidí v systému managementu kvality. Na základě odborné literatury a internetových odkazů zobrazuji současnou úlohu lidského faktoru jak ve výrobní oblasti, tak v oblasti vedení. Jednotlivé kapitoly doplňuji vlastními poznatky z praxe. Na závěr hodnotím možný budoucí vývoj managementu kvality.
|