|
3D aplikace pro platformu Android
Smejkal, Jakub ; Švub, Miroslav (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší implementaci 3D aplikace pro platformu Android. Aplikace realizuje simulátor rubikovy kostky. Ovládání je realizováno s pomocí inerciální jednotky plus dalších druhů rozhraní. Pro podporu uživatelova řešení problému Rubikovy kostky je naimplementována i umělá inteligence.
|
|
Diktovací systém pro platformu Android
Horák, Miroslav ; Pešán, Jan (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit distribuovaný diktovací systém. Diktování bude probíhat v reálném čase. Klientská část je určena pro platformu Android. Serverová část je určena pro Windows OS. Pro přepis řeči bude využito již existující jádro rozpoznávacího systému.
|
|
3D Computer Vision on the Android Platform
Vášová, Viktorie ; Mach, Lukáš (vedoucí práce) ; Kudělka, Miloš (oponent)
Práce se zabývá problémem automatické rekonstrukce 3D informace z páru fo- tografií. Zkoumá, do jaké míry je možné tuto úlohu vyřešit na mobilním tele- fonu běžícím na platformě Android. Základem práce je popis několika algoritmů v oblasti hledání korespondencí mezi fotografiemi. Obsahem je rovněž popis hlavních specifik zvolené platformy z vývojářského hlediska. Uvedené algoritmy jsou pak vhodným způsobem využity pro návrh řešení zajišťující automatickou 3D rekonstrukci. Ta běží čistě na mobilním telefonu a zahrnuje jak prvotní snímání fotografií kamerou mobilního telefonu, tak finální vizualizaci. Součástí práce je softwarová implementace popisované aplikace.
|
|
3D Computer Vision on the Android Platform
Vášová, Viktorie ; Mach, Lukáš (vedoucí práce) ; Kudělka, Miloš (oponent)
Práce se zabývá problémem automatické rekonstrukce 3D informace z páru fo- tografií. Zkoumá, do jaké míry je možné tuto úlohu vyřešit na mobilním tele- fonu běžícím na platformě Android. Základem práce je popis několika algoritmů v oblasti hledání korespondencí mezi fotografiemi. Obsahem je rovněž popis hlavních specifik zvolené platformy z vývojářského hlediska. Uvedené algoritmy jsou pak vhodným způsobem využity pro návrh řešení zajišťující automatickou 3D rekonstrukci. Ta běží čistě na mobilním telefonu a zahrnuje jak prvotní snímání fotografií kamerou mobilního telefonu, tak finální vizualizaci. Součástí práce je softwarová implementace popisované aplikace.
|
|
3D aplikace pro platformu Android
Smejkal, Jakub ; Švub, Miroslav (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší implementaci 3D aplikace pro platformu Android. Aplikace realizuje simulátor rubikovy kostky. Ovládání je realizováno s pomocí inerciální jednotky plus dalších druhů rozhraní. Pro podporu uživatelova řešení problému Rubikovy kostky je naimplementována i umělá inteligence.
|
|
Diktovací systém pro platformu Android
Horák, Miroslav ; Pešán, Jan (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit distribuovaný diktovací systém. Diktování bude probíhat v reálném čase. Klientská část je určena pro platformu Android. Serverová část je určena pro Windows OS. Pro přepis řeči bude využito již existující jádro rozpoznávacího systému.
|
|
Vývoj mobilních aplikací pro platformu Android v programovacím jazyce Java
Uchytil, Petr ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Ve své bakalářské práci popisuji základy programování aplikací pro operační systém Android. K programování je využit programovací jazyk Java. V úvodu práce je stručně popsána struktura operačního systému Android. Následuje kapitola, která se věnuje charakteristické architektuře Android aplikací. V ní jsou popsány jednotlivé komponenty, které jsou součástí takřka každé Android aplikace. Další kapitoly se zabývají vytvářením grafického uživatelského rozhraní a persistencí. Na konci každé kapitoly se snažím o porovnání s platformou Java SE. Nakonec je představena praktická aplikace.
|
|
Systém pro správu úkolů na platformě Android navržený podle metodiky Material Design
Haubert, Marek ; Šlajchrt, Zbyněk (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat vývoj uživatelského rozhraní aplikace na platformě Android. V úvodu práce je krátce představen operační systém Android a popsána architektura aplikací. V dalších kapitolách následuje popis komponent uživatelského rozhraní včetně praktických ukázek jejich použití v aplikaci. Důraz je kladen na vývoj v souladu s grafickou specifikací Material Design a se zásadami správného návrhu a vývoje Android aplikací. V praktické části práce je popsán postup při vývoji uživatelského rozhraní na ukázkové aplikaci. Práce je určena začínajícím vývojářům mobilních aplikací pro výuku vývoje uži-vatelského rozhraní, ale může být užitečná i pro pokročilejší vývojáře, kteří se ještě neseznámili se specifikací Material Design.
|
|
Platforma Android v.4
Petrovič, Marko ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám mobilním operačním systémem Android a to konkrétně jeho verzí Android 4.0, která je určená pro chytré telefony a tablety. Práce má několik částí. V té první se věnuji platformě Android jako celku, její architektuře, funkcím a předchozím verzím. V druhé části se již zabývám samotným Androidem 4.0, jeho rozdíly od předchozích verzí, novými funkcemi a sjednocením platformy Android. Třetí část obsahuje informace o dění kolem platformy Android a statistiky týkající se této platformy. Poslední praktická část obsahuje výsledky a vyhodnocení dosažené na základě dotazníkového šetření.
|