Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetový marketing a jeho využití v praxi
Konáš, Viktor ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Doseděl, Martin (oponent)
Internetový marketing je v současnosti plnohodnotnou součástí marketingu každé firmy. Dokonce u mnohých firem je internetový marketing zdaleka nejsilnější z marketingových aktivit. Hlavním důvodem je to, že zahrnuje v podstatě vše, čím se firma na internetu představuje. Od webových stránek firmy počínaje, přes bannerové reklamy, PR články, optimalizaci stránek, volbou klíčových slov, volbou domény až přes placené odkazy za prokliknutí, tak zvané PPC, konče. Tato diplomová práce se zabývá analýzou jednotlivých nástrojů internetového marketingu a demonstrací jeho využití v praxi, neboť v dnešní době již nestačí mít průměrný web, či samostatný, nikde na internetu neukotvený internetový obchod. Aby byla firma na internetu úspěšná, musí vynaložit nemalé úsilí. A právě internetový marketing je kombinací technik a technologií, jež mají za cíl dosažení stanovených cílů podnikáním na internetu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.