Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýze konkurence firmy iSTYLE CZ.
Tran Duy, Khánh ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Makovský, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zpracovat analýzu konkurence společnosti iStyle CZ, s. r. o. Na základě toho navrhnout doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti a postavení na trhu pro další vývoj společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretickou část obsahuje vymezení základních pojmů a metody týkající se zpracování analýzy konkurence. Obsahem praktické části je představení analyzované společnosti, analýzu vnějšího prostředí pomocí PEST analýzy a Porterova modelu 5ti sil, analýzu vnitřního prostředí. Předposlední kapitol je SWOT analýza, kde shrnu veškeré provedené analýzy a poslední kapitolou jsou návrhy a doporučení na základě provedených analýz.
Návrh marketingového mixu
Nevrlá, Lenka ; Zdražil, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu konkrétního podnikatelského subjektu. Porovnává teoretické poznatky jednotlivých prvků marketingového mixu se skutečností. Analyzuje vnější i vnitřní prostředí subjektu a vyhodnocuje dotazníkové šetření zaměřené na nalezené problémy jednotlivých prvků marketingového mixu. Výsledek tvoří konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.