Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Halaničová, Lucie ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Čupak, Daniel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mapováním aktivit společnosti Nikon na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech. Práce je logicky členěná, a to do tří částí. Metody použité v této práci jsou metoda deskriptivní a analytická. Deskriptivní metoda je použita především v první části, která slouží jako teoretický přehled. Tato část rozebírá online marketing, digitální kanály a dále pojednává o sociálních sítích s konkrétním zaměřením na Facebook a Instagram. Ve druhé části je popsána aktivita společnosti na sociálních sítích. Využitím uvedených teoretických poznatků z první části je provedena analýza a zhodnocení současných aktivit zmíněné společnosti na sociálních sítích. Na základě výsledků mapování aktivit společnosti na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech jsou ve třetí a zároveň závěrečné části předložena doporučení a návrhy na případná zlepšení marketingových aktivit. Tato doporučení vychází z provedené analýzy a jsou aplikována na framework See-Think-Do-Care. Práce je zakončena závěrem, který shrnuje dosažené výsledky.
Značka Canon v médiích od vzniku v České republice po současnost
Pérezová, Aneta ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Tato práce se zaměřuje na popis způsobu mediální propagace společnosti Canon od jejího vzniku v České republice po současnost. První část práce osvětluje historii značky Canon ve světě, popisuje portfolio produktů značky a její významnou konkurenci. Dále se práce pozastavuje u historie společnosti Canon CZ, která je přímým zastoupením společnosti Canon Inc. v České republice. V další části práce se přes stručné vysvětlení teorie médií dostaneme k popisu způsobů propagace obchodní společnosti v médiích. Jsou zde vysvětleny pojmy ATL, BTL, online média, public relations a sponzoring. V další části se dostáváme k jádru práce, tedy k analýze používání výše zmíněných způsobů propagace přímo společností Canon CZ. Tato analýza je rozdělena do několika období v rámci působení společnosti Canon v České republice. V závěru práce jsou stručně uvedeny výsledky prodejů společnosti Canon na českém trhu. Součástí práce jsou také dva výzkumy, kterými jsou kvantitativní obsahová analýza a dotazníkové šetření.
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady NIKON
Sapák, Marek ; Kaluža, Vlastimil (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou manuálu a simulátoru digitálního fotoaparátu Nikon D300. Tyto výukové materiály jsou určené pro výuku Univerzity třetího věku VUT v Brně a pro případné zájemce o koupi tohoto modelu. Manuál slouží k získání základních informací o fotoaparátu a simulátor k vyzkoušení jednotlivých funkcí. Vzhledem k cílové skupině je důležitým kritériem jednoduchost a přehlednost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.