Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu v Polsku
Skřivánková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce obsahuje tři hlavní části. Za účelem dosažení cíle je úvodní část práce věnována literární rešerši, která vymezuje teoretická východiska a poskytuje základy pro nadcházející kapitoly. V druhé části práce je provedena analýza současného stavu vybraného podniku, ale také mikroprostředí a makroprostředí v rámci Polska. Součástí je také marketingový výzkum, který byl uskutečněn kvantitativní formou prostřednictvím dotazníkového šetření. Poslední část práce se zabývá návrhy marketingového mixu, pomocí kterých je možné expandovat na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky, a dostat podnik do povědomí.
Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu v Polsku
Skřivánková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce obsahuje tři hlavní části. Za účelem dosažení cíle je úvodní část práce věnována literární rešerši, která vymezuje teoretická východiska a poskytuje základy pro nadcházející kapitoly. V druhé části práce je provedena analýza současného stavu vybraného podniku, ale také mikroprostředí a makroprostředí v rámci Polska. Součástí je také marketingový výzkum, který byl uskutečněn kvantitativní formou prostřednictvím dotazníkového šetření. Poslední část práce se zabývá návrhy marketingového mixu, pomocí kterých je možné expandovat na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky, a dostat podnik do povědomí.
Podnikatelský plán pro wellness hotel
Bučková, Lenka ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl charakterizovat situaci v oblasti wellness a následně zpracovat podnikatelský plán wellness hotelu. Důraz je kladen na zjištění povědomí veřejnosti o významu oboru wellness a zájem veřejnosti o zdravý životní styl. Práce se soustřeďuje na vlastní výzkum poptávky, na kterou navazuje vlastní podnikatelský plán. Zpracování tohoto záměru pomůže v rozhodování, zda by projekt wellness hotelu byl reálný.
Marketingová strategie společnosti OPTYS, s.r.o.
Dohnálková, Kateřina
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy Optys, spol. s r. o. zaměřenou na cílovou skupinu myslivci. V teoretické části práce jsou definovány pojmy marketingu, na něž je navazováno v praktické části. V praktické části je seznámení s firmou Optys, spol. s r. o. a se současnou situací v oblasti produktů určených myslivcům. Práce dále pojednává o samotné cílové skupině. Je provedena interpretace kódovaných dat kvalitativní sondy a vztažení výsledků k marketingovému mixu, na základě čehož dochází k tvorbě doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.