Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam marketingových konceptů v oblasti pohostinství
Brůchová, Jana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Ústředním tématem diplomové práce jsou marketingové koncepty. Jejím cílem je charakterizovat význam vytváření marketingových konceptů v pohostinství. Záměrem je zde uvést "příklady dobré praxe", a to prostřednictvím zanalyzování oceněných marketingových konceptů u vybraných restauračních podniků. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení podstaty marketingu, hlavních marketingových prvků a jejich aplikaci na cestovní ruch, respektive pohostinství. Praktická část se skládá ze tří samostatných kapitol a využito v nich bylo ve velké míře především názorů odborníků z oboru, kteří poskytli interview nebo alespoň malý komentář k dané problematice. Pozornost je směřována také k vytyčení hlavních determinantů ovlivňujících volbu konceptu a k určení vztahu mezi marketingovými koncepty a marketingovými oceněními v gastronomii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.