Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.08 vteřin. 
Srovnání volně dostupných zobrazovacích knihoven
Záleta, Martin ; Herout, Adam (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním účelem této práce je poskytnout detailní analýzu některých hlavních volně dostupných zobrazovacích knihoven s důrazem na jejich význačné vlastnosti, a hloubkové porovnání mezi nimi s ohledem na jejich možné praktické užití. Konkrétní vybrané zobrazovací knihovny v této práci jsou následující - OpenSceneGraph, Ogre 3D, Irrlicht Engine, Crystal Space a OpenSG, avšak některé ostatní jsou spomenuty taktéž. V neposlední řadě jsou taky zahrnuty i vlastní příklady jejich užití sloužící k demonstraci některých spomenutých vlastností a principů analyzovaných knihoven.
Vývoj aplikací s využitrím grafického vývojového prostředí Irrlicht Engine
Balcárek, Daniel ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámení se s grafickým vývojovým prostředím Irrlicht engine a následné vyvinutí ukázkové aplikace se zaměřením na Ústav automatizace a informatiky Fakulty strojního inženýrství. V první části se práce věnuje historii a nejdůležitějším součástem engine k tvorbě 3D aplikace. V druhé části je popsána tvorba 3D aplikace s využitím dostupných nástrojů pro tvorbu grafiky.
Implementace animací do aplikace pro rozšířenou realitu
Horečný, Oliver
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením aplikace, která umožňuje uživateli vytvářet animace 3D objektů. Následně se věnuje implementaci těchto animací do aplikace s rozšířenou realitou. První část práce je věnuje typům animací, představení rozšířené reality a 3D enginu Irrlicht. Další část obsahuje návrh a realizaci tvorby animací pomocí Irrlicht enginu. Zbytek práce se zabývá implementací animací do aplikace s rozšířenou realitou. V závěru je zhodnocený přínos práce.
Srovnání volně dostupných zobrazovacích knihoven
Záleta, Martin ; Herout, Adam (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním účelem této práce je poskytnout detailní analýzu některých hlavních volně dostupných zobrazovacích knihoven s důrazem na jejich význačné vlastnosti, a hloubkové porovnání mezi nimi s ohledem na jejich možné praktické užití. Konkrétní vybrané zobrazovací knihovny v této práci jsou následující - OpenSceneGraph, Ogre 3D, Irrlicht Engine, Crystal Space a OpenSG, avšak některé ostatní jsou spomenuty taktéž. V neposlední řadě jsou taky zahrnuty i vlastní příklady jejich užití sloužící k demonstraci některých spomenutých vlastností a principů analyzovaných knihoven.
Vývoj aplikací s využitrím grafického vývojového prostředí Irrlicht Engine
Balcárek, Daniel ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámení se s grafickým vývojovým prostředím Irrlicht engine a následné vyvinutí ukázkové aplikace se zaměřením na Ústav automatizace a informatiky Fakulty strojního inženýrství. V první části se práce věnuje historii a nejdůležitějším součástem engine k tvorbě 3D aplikace. V druhé části je popsána tvorba 3D aplikace s využitím dostupných nástrojů pro tvorbu grafiky.
Implementace animací do aplikace pro rozšířenou realitu
Horečný, Oliver
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením aplikace, která umožňuje uživateli vytvářet animace 3D objektů. Následně se věnuje implementaci těchto animací do aplikace s rozšířenou realitou. První část práce je věnuje typům animací, představení rozšířené reality a 3D enginu Irrlicht. Další část obsahuje návrh a realizaci tvorby animací pomocí Irrlicht enginu. Zbytek práce se zabývá implementací animací do aplikace s rozšířenou realitou. V závěru je zhodnocený přínos práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.