Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyvažování řadových a vidlicových motorů
Dvořáček, Milan ; Šebela, Kamil (oponent) ; Fridrichová, Kateřina (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem problematiky nevyváženosti klikového mechanismu spalovacích motorů. V teoretické části práce jsou nejprve popsány příčiny nevyváženosti a mechanismy, které nevyváženost kompenzují. Detailněji je popsána také nevyváženost některých konkrétních typů řadových a vidlicových motorů s důrazem na posuvné setrvačné síly. V praktické části práce je ověřen způsob vyvážení řadového tříválcového motoru pomocí simulací v simulačním nástroji GT Suite.
Úprava motocyklového zážehového motoru
Poulíček, Matěj ; Ramík, Pavel (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o možných úpravách čtyřdobých motocyklových zážehových motorů za účelem navýšení výkonových parametrů. Dále se zabývá úpravou motoru Aprilia Leonardo 250 z 2 ventilové varianty na 4 ventilovou, simulací tohoto motoru a navrženého řešení v GT SUITE. Pozornost je také věnována pevnostní kontrole klikového mechanismu stroje.
Rozvodový mechanismus čtyřválcového řadového zážehového leteckého motoru
Holeňa, Vít ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a návrh rozvodového mechanismu leteckého pístového motoru. Cílem je pomocí výpočetního programu GT Suite sestavit dynamický model rozvodového mechanismu, provést výpočty a navrhnout konstrukční úpravy. Práce začíná uvedením do problematiky leteckých motorů a rozvodového mechanismu obecně. V dalších kapitolách je proveden podrobnější přehled problematiky vačkových profilů a oblastí s nimi spojených. V praktické části diplomové práce je analyzováno současné řešení, po kterém následuje návrh nových vačkových profilů. Je sestaven model jako jednoventilového modelu, tak i modelu se všemi ventily a uvážením tlaku plynu ve válci. Pro dodatečné výpočty byl využit MKP program Ansys Workbench. V závěru práce je provedeno shrnutí navržených variant a nastíněn případný další postup.
Úprava motocyklového zážehového motoru
Poulíček, Matěj ; Ramík, Pavel (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o možných úpravách čtyřdobých motocyklových zážehových motorů za účelem navýšení výkonových parametrů. Dále se zabývá úpravou motoru Aprilia Leonardo 250 z 2 ventilové varianty na 4 ventilovou, simulací tohoto motoru a navrženého řešení v GT SUITE. Pozornost je také věnována pevnostní kontrole klikového mechanismu stroje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.