Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Politický marketing vybraného segmentu
Procházková, Barbora ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Cabrnoch, Milan (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit marketingové činnosti politických stran na lokálním politickém trhu města Kutná Hora. Práce vychází z teoretických poznatků, publikovaných autory: E. Bradovou, P. Šaradínem a A. Jablonským. Praktická část se soustředí na podobu kampaní jednotlivých politických stran v rámci voleb do obecních zastupitelstev v roce 2006. Práce popisuje činnosti stran, postupy při výběru kandidátů a podporu poskytnutou lokální straně celostátním vedením strany. Rovněž hodnotí promotion - mix každé z pěti nejsilnějších stran v Kutné Hoře a osahuje analýzu jejich volebních programů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.