Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
High dynamic range rendering of virtual 3D scenes
Goncearenco, Vadim ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis covers the topic of High Dynamic Range (HDR), specifically various HDR techniques that are widely used in the field of computer graphics. Additionally, it covers the Vulkan API and its application for HDR rendering of virtual 3D scenes. The practical part of this thesis is a 3D rendering application, which purpose is to demonstrate the practical implementation of the described HDR techniques, such as global tone mapping operators (photographic, filmic and ACES-based), dynamic eye adaptation, spatially-variant tone mapping based on bilateral filter, exposure fusion, and an advanced bloom effect.
Exterior Mapping
Burkalo, Boris ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to propose a new method for rendering computer scenes, that contain a large number of primitives. The thesis summarizes the current state of rendering approaches and introduces the approach of Image Based Rendering while describing various methods, that specialize in the optimization of the rendering process. Then it proposes a new solution for rendering large computer scenes with the name of Exterior Mapping. The proposed algorithm leverages the approaches of Image Based Rendering and uses the theory of light fields to create a novel view using a set of previously rendered images. This thesis then introduces an application, which implements the proposed algorithm. Finally, the proposed algorithm is evaluated and compared to conventional rendering using 3D geometry.
Závodní hra ve 3D
Ševčík, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabývá problematikou řešení interakce Java Monkey Engine (jME) a modelů vytvořených v programu Autodesk 3D Studio Max. Obsahuje teoreticky základ k architektuře jMonkey Engine a herní knižnici Lightweight Java Game Library (LWJGL). Dále popisuje techniky při práci s objekty ve 3D scéně a jejich způsob implementace.
3D závodní hra pro platformu Android
Ševčík, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Táto diplomová práce se zabývá možnostmi využití open source 3D herního enginu Java Monkey Engine (jME) při vývoji aplikací pro platformu Android. Obsahuje teoretické poznatky k architektuře jMonkey Engine a platformě Android. Dále popisuje použité techniky a externí knihovny při řešení problému interakce jME a Androidu a při práci s objekty v 3D scéně a jejich způsob implementace.
Zobrazování a interakce objektů umístěných do 3D krajiny
Koza, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit systém powerupů (3D objekty) pro program TankGame. Práce obsahuje teoretický základ pro zobrazování objeků v 3D scéně, popisuje techniky používané při zobrazování těchto objektů. Dále poskytuje přehled procesu renderování 3D scény a popis implementace konkrétního zobrazovacího stroje v programu TankGame. Na závěr popisuje implementaci konkrétního systému zobrazovaných objektů (powerupů) pro program TankGame.
Tvorba 3D scény s využitím open-source nástrojů
Vašák, Petr ; Štancl, Vít (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením komplexní 3D scény pomocí open-source nástrojů. Je zde popsán postup vytváření 3D modelů, úprav scény a následný převod do renderovacího programu PovRay, kde je za pomoci úpravy kódu a přidáním vlastností vytvořen výsledný obraz. Cílem je vyrenderovaná scéna metodou Ray-tracing.
Zobrazování virtuálních 3D scén s vysokým dynamickým rozsahem
Rozenberg, Michal ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Výstupem této bakalářské práce je demonstrační aplikace implementující techniky a algoritmy používané při vykreslování grafických 3D scén ve vysokém dynamickém rozsahu. K implementaci této aplikace je využito programovacího jazyka C++ a nízkoúrovňové rozhraní Vulkan API pro programování náročných 3D grafických programů.
Zobrazování a interakce objektů umístěných do 3D krajiny
Koza, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit systém powerupů (3D objekty) pro program TankGame. Práce obsahuje teoretický základ pro zobrazování objeků v 3D scéně, popisuje techniky používané při zobrazování těchto objektů. Dále poskytuje přehled procesu renderování 3D scény a popis implementace konkrétního zobrazovacího stroje v programu TankGame. Na závěr popisuje implementaci konkrétního systému zobrazovaných objektů (powerupů) pro program TankGame.
Závodní hra ve 3D
Ševčík, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabývá problematikou řešení interakce Java Monkey Engine (jME) a modelů vytvořených v programu Autodesk 3D Studio Max. Obsahuje teoreticky základ k architektuře jMonkey Engine a herní knižnici Lightweight Java Game Library (LWJGL). Dále popisuje techniky při práci s objekty ve 3D scéně a jejich způsob implementace.
Tvorba 3D scény s využitím open-source nástrojů
Vašák, Petr ; Štancl, Vít (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením komplexní 3D scény pomocí open-source nástrojů. Je zde popsán postup vytváření 3D modelů, úprav scény a následný převod do renderovacího programu PovRay, kde je za pomoci úpravy kódu a přidáním vlastností vytvořen výsledný obraz. Cílem je vyrenderovaná scéna metodou Ray-tracing.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.