Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 990 záznamů.  začátekpředchozí987 - 990  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nábor, výběr, přijímaní zaměstnanců ve společnosti Mediaedge:cia
Kmoštincová, Lenka ; Seidlová, Eva (vedoucí práce) ; Kočí, Ondřej (oponent)
Personální managemet, náborový a výběrový proces,zdroje pracovních sil, metody náboru, životopis, výběrový pohovor,osobnost uchazeče přijímání a adaptace, metodika, předmět a cíle diplomové práce, profil společnosti Mediaedge:cia, popis procesu ve společnosti, dotazníkové šetření, rozhovory s manažery, doporučení v náborovém a adaptačním procesu, přílohy, návrh inzerátu, návrh plakátu, návrh "příručka zaměstnance".
Marketingová strategie firmy Team Trackers v mezinárodním leteckém průmyslu
Brodská, Olga ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Team Trackers. Společnost Team Trackers poskytuje asistenční služby leteckým společnostem. Tyto služby zahrnují péči o pasažéry leteckých společností od prvního telefonického kontaktu s cestujícím až po výpočet a vyplacení odškodnění pasažérovi. První část této diplomové práce obsahuje informace o společnosti Team Trackers, zhodnocení výběru umístění společnosti a okolnosti založení. Dále jsou zde informace o strategických leteckých aliancích. Další část se zabývá organizační strukturou, marketingovým mixem společnosti a SWOT analýzou firmy Team Trackers. Následuje krátké zhodnocení výzkumu potenciálu trhu a strategie v oblasti informačních technologií.
Firemní kultura společnosti Inspekta a.s.
Kleckerová, Lucie ; Mertlíková, Františka (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Práce se věnuje zmapování firemní kultury ve společnosti Inspekta a.s. Úvod práce se zabývá teoretickým rozborem pojmu firemní kultura z několika hledisek. Hlavní část práce se věnuje samotné kultuře ve společnosti Inspekta, která v době sepisování práce procházela fúzí s nadnárodní společností Bureau Veritas. To umožnilo srovnat firemní kulturu v původně české společnosti se společností s tradicí pocházející z Francie.
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 990 záznamů.   začátekpředchozí987 - 990  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.