Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 126 záznamů.  začátekpředchozí97 - 106dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelská strategie konkrétní společnosti
Hajný, Petr ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Tato diplomová práce popisuje základní pojmy strategického managementu. Cílem diplomové práce je formulovat podnikatelskou strategii konkrétní společnosti. Na základě sumarizace výsledků strategické interní a externí analýzy budou doporučeny strategické kroky, které povedou k posílení postavení společnosti na trhu.
Hodnocení postupů a cílů v peněžním ústavu
Sedláková, Petra Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce)
Cílem práce je zpracovat strategickou analýzu minulého vývoje a současné strategické pozice konkrétní firmy jako východiska pro formulaci jejího strategického rozvoje.
Dlouhodobé monitorování osobních cílů v běžných životních podmínkách v porovnání s podmínkami dlouhodobé izolace
KOPNICKÁ, Andrea
Bakalářská práce se zabývá problematikou osobních cílů v motivační struktuře jedince v běžných životních podmínkách v porovnání s podmínkami dlouhodobé izolace. V teoretické části je představen izolační experiment ŠTOLA 88, dále pak mezinárodní výzkumný projekt MARS 500. Poté se zabývá tématikou motivace, motivačního systému osobnosti, osobních cílů, teorií sebedeterminace a resiliencí. Empirická část se věnuje sestavení profilů osobních cílů účastníků obou experimentů a zhodnocení jejich proměn v průběhu uběhlých měsíců. Snaží se postihnout především dynamiku změn, a to prostřednictvím kvalitativní analýzy.
Strategie podniku obchodujícího s prostředky pro zubní hygienu
PÍCHOVÁ, Romana
Cílem diplomové práce byla analýza podnikatelského prostředí a podniku obchodujícího s předměty a přípravky pro zubní hygienu. Cíle bylo posoudit rozvojové možnosti podnikání v tomto oboru se zaměřením na krátkodobou i dlouhodobou prosperitu podnikání a případně upravit dosavadní strategii podniku. Při vypracování analýz bylo zjištěno, že společnost neměla vypracovanou strategii, ale pracuje pouze s vizemi, a to jak v oblasti trhu, majetku, ekonomiky i lidských zdrojů. Navrhovaná nová strategie je kombinací trzně orientované strategie a strategie orientované na zákazníky.
Motivation and goals achieving
Štolfová, Marta ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Uvědomujeme-li si to nebo ne, v životě si neustále stanovujeme různé cíle, méty. V snaze o ich dosažení nám pomáhá motivase. Tá le není nevyčerpatelná a proto někteří z nás sáhnou po tzv. motivační literatuře. Ta zahrnuje knihy a články, které pomáhají v osobním rozvoji. Jak se ukázalo kvalitativním výskumem, formou rozhovoru, každý si v nich může najít něco pro sebe. Je ale důležité nezůstat pouze u čtení a vybrané myšlenky aplikovat v praxi.
Kreativita a inovace v sebepoznání a sebeřízení
Mazaeva, Olesya ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Rohlíková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem sebepoznání a sebeřízení, jejich kreativními metodami a nástroji. Cílem práce je znázornit či vyjádřit důležitost poznání sebe sama a ukázat důležitou roli selfmanagementu v každodenním životě lidí. Zároveň jsou uvedeny a popsány různé praktické nástroje a metody, které mohou přispět k vyššímu výkonu a úspěchu jedince. První část práce obsahuje teoretické poznatky o kreativitě a inovacích, sebepoznání a sebeřízení, stanovení efektivních cílů, velký prostor je věnován jednotlivým nástrojům a metodám, které mohou přispět ke zlepšení lidského výkonu a sebezdokonalování. Praktická část bakalářské práce navazuje na vypracovanou teoretickou část a je založena na výzkumu, jehož cílem je zjistit, zda se studenti vysokých škol zabývají sebepoznáním a sebeřízením; a v případě, že ano, v jaké míře využívají jejich jednotlivé nástroje a metody. Po následující interpretaci výsledků průzkumu jsou formulovány vhodné návrhy a doporučení.
Podnikatelský plán
Maťátková, Miroslava ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Štekrt, Vladimír (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu společnosti ICV -- Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o. Cílem práce je zamyslet se ve strukturované formě nad jednotlivými aspekty podnikatelské myšlenky, analyzovat externí a interní prostředí a na základě stávajících a predikovaných ekonomických dat navrhnout vhodnou cestu k docílení stanovených cílů, ke zlepšení výkonnosti a efektivnosti společnosti. První část přibližuje teoretické základy zpracovávání podnikatelských plánů. Druhá praktická část práce obsahuje analýzu vnějšího okolí, popis produktů, marketing a obchodní plán. Pojednává také o managementu a přináší základní ekonomická vyhodnocení. Závěr pak shrnuje jednotlivé cíle projektu a navrhuje nejlepší postup k jejich splnění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 126 záznamů.   začátekpředchozí97 - 106dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.