Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 93 záznamů.  začátekpředchozí91 - 93  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jak z pohledu pracovníka v sociálních službách vnímá společnost osoby se zdravotním postižením
ANTLOVÁ, Jolana
Práce se zabývá pohledem pracovníka v sociálních službách na vnímání společnosti osob se zdravotním postižením. Poukazuje na kulturní podmíněnost přístupu společnosti k různým postižením, na typy těchto postojů a druhy zdravotního postižení. Zabývá se také vlivem předsudků, stigmat a norem ve společnosti. V části, která se zabývá průzkumem, předkládá zkušenosti a názory pracovníků v sociálních službách, kteří jsou v přímém kontaktu s osobami se zdravotním postižením a veřejností.
Etické zásady profesionálního přístupu pomáhajících pracovníků k lidem s tělesným postižením na vozíku
HANTOVÁ, Jitka
Cílem diplomové práce je vymezení nejdůležitějších etických zásad, které by měly být součástí profesionálního přístupu pomáhajících pracovníků vůči lidem s tělesným posti-žením na vozíku, nicméně jejich uplatňování se vztahuje i na příslušníky většinové spo-lečnosti. Dále se práce zmiňuje o podmínkách, které podporují u pomáhajících pracov-níků uplatňování těchto zásad či o historickém vývoji péče o osoby s tělesným postiže-ním na vozíku. Významnou část práce pak zaujímá také provedený výzkum, který se zabývá pohledem na tyto zásady ze strany lidí s tělesným postižením upoutaných na vozík a ze strany samotných pomáhajících pracovníků. Cílem výzkumu tedy je určité porovnání obou pohledů.
Sociální a ekonomická náročnost integrace tělesně postižených do běžných škol
Toboláková, Pavla ; Hadj Moussová, Zuzana (vedoucí práce) ; Rotport, Miloslav (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice integrace tělesně postižených žáků do běžných škol. V práci se zaměřuji na integraci v rámci středoškolského vzdělávání. První část se zabývá teoretickými poznatky z problematiky týkající se tělesného postižení, integrace, legislativního zajištění integrace a v neposlední řadě sociální a finanční náročností integrace tělesně postižených žáků do běžných škol. Praktická část je pak věnována statistickému sledování zdravotně postižených jedinců se zaměřením na tělesné postižení. Blíže rozebrané statistiky se věnují studentům středních škol s tělesným postižením. Následují výsledky výzkumného šetření v oblasti integrace v středoškolském vzdělávání se zaměřením na stručnou charakteristiku integrace žáků do vybrané školy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 93 záznamů.   začátekpředchozí91 - 93  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.