|
Diagnostika poruch rotoru asynchronních motorů
Bednařík, Václav ; Cipín, Radoslav (oponent) ; Vítek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je soustředěna na poruchy asynchronních motorů. V obecném pojetí na mechanické a elektrické a jejich vliv na motor. Dále na zkoušky, které se u asynchronních motorů provádějí za účelem odhalení poruch a stavům které poruchám předcházejí. Hlavní část práce je věnována excentricitě rotoru a přerušeným rotorovým tyčím. Excentricita je řešena v rámci teoretických analýz a měření na třech poškozených motorech. Stejně tak i přerušené rotorové tyče, které jsou doplněny výsledky měření na třech poškozených rotorech. Existují dva druhy excentricit, statická a dynamická. Poruchy přerušených rotorových tyčí jsou řešeny z hlediska polohy přerušených tyčí a jejich počtu.
|
|
Konstrukční návrh pedometru pro zkoušky brzd
Pavlík, Vojtěch ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se soustředí na měřící zařízení ovládací síly brzdového systému, shrnuje homologační zkoušky (dle EHK) a kontrolní zkoušky (dle MDČR) brzdových systémů. Dále uvádí přehled komerčně dostupných zařízení na trhu, jejich principy, výhody a nevýhody. Na konec předkládá vlastní řešení pedometru a kalibračního vybavení podle autorova návrhu.
|
|
Interaktivní výuka pro U3V
Vavřínek, Aleš ; Kunovský, Jiří (oponent) ; Sehnalová, Pavla (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je určena pro Univerzitu třetího věku při VUT v Brně (U3V). Zejména pro její studenty, kterými jsou osoby staršího věku, kteří se chtějí i po překročení určité věkové hranice nadále vzdělávat a jít s dobou. Tato práce byla vytvořena pomocí jazyků HTML, CSS, PHP, JavaScript s použitím databáze MySQL.
|
|
Srovnání implementačních strategií DFA
Balgar, Marek ; Šimek, Václav (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce podrobně popisuje výběr metod pro uložení automatu na FPGA a následnou implementaci. Byly vybrány metody bit-split, compress metoda a hashovací tabulka. Dále jsou zde porovnávány jednotlivé paměti, které automaty v reprezentaci jednotlivých metod zaberou. Jsou zde prováděny různé testy s velkou škálou vzorků. Z výsledků jsou zde pak zhodnoceny výhody a nevýhody jednotlivých metod, ale hlavně je zde obsaženo rozhodnutí, která metoda je nejvýhodnější pro uložení automatu na FPGA.
|
|
Automatizovaná tvorba testů ze středoškolské fyziky
Krásný, Kamil ; Šimek, Václav (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací systému pro automatizovanou tvorbu testů ze středoškolské fyziky, který bude nasazen do reálného provozu. Úkolem aplikace je poskytnout učitelům prostředí pro tvorbu a tisk testů a jejich následné testování studenty. Systém je realizován pomocí webových technologií HTML, CSS, PHP, MySQL a JavaScript.
|
| |
|
Zkušební pracoviště synchronních generátorů
Král, Michal ; Pospišilík, Jiří (oponent) ; Klíma, Bohumil (vedoucí práce)
V této diplomové práci je řešena část projektu zkušebních pracovišť pro testování synchronních generátorů. Práce je zaměřena na pohonnou část pracoviště, kdy je dle požadavků na zkoušky generátorů vybrán vhodný motor a frekvenční měnič. Pozornost je věnována řízení pohonu, konkrétně nastavení vybraného frekvenčního měniče a naprogramování software pro jeho ovládání v prostředí NI LabVIEW. Součástí software je také simulace pohonu v prostředí NI LabVIEW. Pracoviště jsou následně uvedena do provozu.
|
|
Svařovací postup Škoda Roomster
Podstavek, Michal ; Daněk, Ladislav (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce vypracovaná v rámci prezenčního bakalářského studia oboru B-STI Strojní inženýrství popisuje svařovací postup Škoda Roomster. V bakalářské práci je popsán výrobní svařovací postup karoserie a použité metody spojování Škoda Roomster. Jednotlivé metody spojování obsahují druhy použitých zkoušek dle norem VW, používané ve společnosti Škoda Auto. Na vybraném spoji je navrhnut WPS svar.
|
|
Nápověda k testům z anorganické chemie Tvorba e-learningových studijních materiálů
Straka, Radek ; Kábelová, Božena (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
E-learning je rychle se rozvíjející způsob vzdělávání užívající k vytváření, přenosu a poskytování informací multimediálních a komunikačních technologií. Smyslem bakalářské práce je tvorba studijních materiálů, ve formě nápověd k testům z anorganické chemie. S těmito testy přicházejí povinně do styku studenti prvního ročníku Chemické fakulty na VUT v Brně v předmětu Praktikum anorganické chemie II. Práce je rozdělena do 6 kapitol, přičemž prvních pět je zaměřeno obecně na problematiku e-learningu. Šestá kapitola tvoří praktickou část obsahující vybrané nápovědy z jednotlivých testů. Zbývající nápovědy jsou pro značnou celkovou rozsáhlost (cca 600 nápověd) přiloženy na mediu.
|
| |