Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 732 záznamů.  začátekpředchozí685 - 694dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Is code of conduct the way for ethical behaviour?
Mintál, Martin ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit funkci etického kodexu v nadnárodních společnostech, jeho reální přínos při řešení různých situací a míru implementace do složitých dodavatelských řetězců. Prostřednictvím porovnání etických kodexů dvou nadnárodních firem je poukázáno na míru zapojení a efektivity standardů etického kodexu do podnikatelské praxe. Hlavním tématem je etický kodex, jeho obsah, druhy a celkový význam pro podnikání. Do teorie je zahrnuta aj podnikatelská etika a potřeba implementace jej principů do podnikatelských praktik nadnárodních společností. Praktická část užívá poznatků z bakalářské práce o vlivu globalizace na nadnárodní společnost Nike, Inc, které jsou rozšířeny o současný přístup a jej dosavadní vývoj. Výběr evropské společnosti IKEA má přínos pře porovnání a zhodnocení etických kodexů dvou rozdílných společností v mnohých aspektech. Snahou je na základě disponibilních informací a porovnáním přístupu dvou nadnárodních korporací zhodnotit význam a efektivnost etického kodexu v podnikatelské praxi.
Governance of the Lisbon strategy
Buranovský, Martin ; Bič, Josef (vedoucí práce) ; Pluskalová, Eva (oponent)
Záměrem bakalářské práce je analyzovat, jaké mechanismy a konkrétní nástroje governance byly použity při realizaci Lisabonské strategie. Práce dále zkoumá dosažené výsledky a posuzuje, zda zvolená realizační metoda spolu s jednotlivými nástroji mohla reálně zajistit realizaci stanovených cílů. V neposlední řadě má tato práce ambici předestřít názor autora na budoucí úspěch resp. Neúspěch nového strategického plánu Evropa 2020 a také prezentuje nově založený pakt Euro plus a stručně posuzuje jeho možný přínos pro Unii.
IRIS - mezinárodní standard železničního průmyslu
Semecký, Lukáš ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Berková, Helena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá požadavky Mezinárodního standardu železničního průmyslu na systém řízení organizace ucházející se o certifikaci. Cílem práce je poskytnout čtenáři přehled o požadavcích standardu, jejich zavádění do systému řízení existující společnosti, nastínit některé problémy se zaváděním spojené a zhodnotit přínos implementace pomocí analýzy předpokládaných výdajů spojených s certifikací systému a očekávaných výnosů pramenících z úspěšné certifikace. V samotném závěru se pak vyslovuje k výsledkům hodnocení přínosu a dalším faktorům vedoucím ke konečnému rozhodnutí, zda je pro společnost lepší variantou podstoupit certifikační proces, nebo převažují negativa a tedy společnost udělá lépe, napře-li úsilí jiným směrem.
ICT in public administration
Paluš, Matej ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Stiegler, Petr (oponent)
Mojí bakalářskou prací chci přiblížit eGovernment v České republice s hlavní orientaci na projekt datových schránek. V první části porovnávám jednotlivé vybrané elektronické služby eGovernmentu v zemích Evropské Unie s následním zanalyzováním dosažené situace. K tomu patří i objasnění pozice České republiky v žebříčku zemí EU při naplňování elektronizace služeb. Druhá část se již aktivně věnuje situaci ohledně zavádění datových schránek v České republice. Cílem je představit tento rozsáhlý a významný projekt v oblasti elektronizace veřejné správy. Chci poukázat na právní aspekty, rizika spojená s datovými schránkami, problémy při jejich zavádění, ale zhodnotit i přínosy tohoto projektu. Poslední část je o situaci ve slovenském eGovernmentu a možných vizích do budoucna. Velmi důležitou částí však bude analyzování všech rizik, které by mohly ohrozit zavedení datových schránek na Slovensku. Chci se zaměřit na jednotlivé legislativní aspekty zákona o eGovernmentu a také na situaci po uvedení tohoto zákona v platnost.
Model postimplementačního chování uživatelů ERP systému
Bašus, Martin ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Dalihod, Martin (oponent)
Práce se zaměřuje na projekty implementace ERP systémů, zejména pak na jejich post-implementační fázi. V té zkoumá vliv chování uživatelů na dosahované přínosy nově zavedeného informačního systému. Významný bod tvoří přijetí systému uživateli a jejich odpor vůči změnám. Také jsou představeny důležité kauzální vztahy z hlediska úspěšné realizace projektu implementace ERP systému. Pomocí přístupu systémové dynamiky je vytvořen model, na kterém jsou následně prováděny experimentální simulace předem stanovených scénářů a závěr je věnován popisování a rozebírání jejich výsledků.
Implementace helpdeskového řešení pro správu požadavků
Myslivec, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Žák, Jaromír (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá implementací helpdeskového řešení Kayako Fusion, poskytované středně velkým podnikem působícím v oblasti IT Outsourcingu. První část práce se zabývá analýzou stávajících aplikací technického oddělení, společně s analýzou požadavků managementu podniku a zákazníků na implementaci. Následně je navržen systém Helpdesk tak, aby naplnil cíle analýzy. V poslední části je detailně popsán postup implementace a customizace helpdeskové aplikace. Návrh řešení se částečně opírá o postupy pro poskytování IT služeb (ITIL), zejména o oblast Incident a Problem management. V závěru práce je uvedena rozvaha, zda implementace naplnila očekávání managementu, splnila předem stanovené požadavky a je plnohodnotným nástrojem pro podporu a vykonávání každodenních podnikových procesů.
Metody tvorby odhadů při implementaci typového ASW
Axmann, Ondřej ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Marák, Peter (oponent)
Tato práce se zabývá metodami odhadu při implementaci typového aplikačního softwaru. Po úvodní části, ve které jsou stanoveny cíle práce a popis postupů jak jich dosáhnout, je uveden obecný popis základních vlastností projektu. Poté jsou charakterizovány základní vlastnosti odhadů, různé přístupy k jejich tvorbě a problémy, které činnost odhadování mohou provázet. Práce dále popisuje rozdělení informačních systémů dle způsobu vývoje na individuální aplikační SW a typový aplikační SW, na základě čehož poté definuje jejich vzájemné rozdíly při implementaci. Další kapitola řeší plnění prvního stanoveného cíle spojeného s průzkumem používaných implementačních metodik mezi společnosti působícími na českém trhu v oblasti IS/ICT. Je zde také charakterizována metodika AcceleratedSAP a jí popisovaný životní cyklus projektu. Následující kapitola se zabývá plněním druhého cíle, jímž je vytvořit vyčerpávající přehled metod tvorby odhadu. Některé položky z tohoto seznamu jsou později vybrány k podrobnějšímu hodnocení, na základě kterého jsou v rámci plnění třetího cíle této práce označeny jako vhodné pro použití u projektů zabývajících se implementací typového aplikačního softwaru. V poslední části je řešen hlavní cíl práce, jímž je implementovat některé z vybraných metod tvorby odhadu do metodiky AcceleratedSAP. V této kapitole je také zaznamenána úvaha o možnostech využití metod s přístupem tvorby odhadů založených na modelu v oblasti typového ASW. Na ni dále navazuje návrh možného směřování vývoje takovéhoto modelu. Práce je zakončena praktickým příkladem výpočtu odhadu pracnosti s pomocí metody UCP upravené pro prostředí typového aplikačního SW, po které už následuje pouze závěr hodnotící dosažení stanovených cílů.
Business Case pro zavedení CRM
Šmíd, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Tato práce se věnuje teorii business case. Dále jsou v práci vysvětleny základní principy CRM (Customer Relationship Management) a v neposlední řadě je uvedena praktická ukázka business case ze zavedení CRM do telekomunikační společnosti. Práce vznikla na základě konzultací problematiky se seniorním manažerem ze společnosti Accenture v kombinaci s detailní analýzou veškerých relevantních materiálů. Přínosem práce je poukázání na postup a metodiku, jak se tvoří business case ve společnosti Accenture. V první části se práce zabývá teorií business case, jednotlivými kroky a způsobem tvorby a ukázkou metod. V druhé části práce vysvětluje teorii CRM v podmínkách telekomunikační společnosti. Ve třetí části práce rekapituluje business case pro telekomunikační společnost.
Integrace účetnictví v informačním systému podniku
Barák, Tomáš ; Velechovská, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje začlenění účetnictví do podnikového informačního systému. V úvodu nastiňuje možnosti, které má firma při jeho výběru, dále se zabývá procesem implementace, právními požadavky kladenými na účetní systémy a ochranou dat. V praktické části se dostává k implementaci informačního systému do lázeňského hotelu s důrazem na analýzu integrace účetnictví.
Využití Microsoft SharePoint v malé až střední firmě
Šimek, Jan ; Faina, Michal (vedoucí práce) ; Pospíšil, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na možnosti využití technologie Microsoft SharePoint v malých a středních firmách. Hlavním cílem je seznámení se systémem, jenž přišel jako novinka v roce 2010 Microsoft SharePoint Foundation, a který je přesně určen pro daný trh. V práci je popsána technologie s rozdělením pro trh, aktuální finanční nákladovostí pro podnik, postup při získávání systému, softwarové a hardwarové náročnosti a využití v návaznosti na procesy firmy. Následně je popsána fiktivní firma, na které je systém prakticky představen, od samotné instalace produktu, rozepsání nákladů na školení zaměstnanců až po uvedení funkcionalit vhodných k využití v daném prostředí. Přidanou hodnotu shledávám v praktických zkušenostech posbíraných během psaní této práce. Zejména při instalaci, nastavení práv, jednoduchém propojení s Active Directory, SQL a aplikace předem definovaných podnikových procesů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 732 záznamů.   začátekpředchozí685 - 694dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.