Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,263 záznamů.  začátekpředchozí561 - 570dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Žabák: výuková hra v Unity
Šebová, Kateřina ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a vytvořit mobilní hru s edukačními prvky týkající se flóry a mikrofauny poblíž vodních zdrojů v České republice. Hra se skládá z hlavní a vedlejších částí, kde v první zmíněné se hráč může volně pohybovat na vytvořené 3D mapě jako žába. Primárním cílem hráče je vyplnit album objevením nebo ulovením všech dostupných exemplářů české fauny a flóry. Vedlejší části se skládají z různých miniher na procvičení paměti, logického myšlení a rychlosti reakcí. Minihry jsou založeny na hrách Flappy bird, Frogger, Lights Out, Whack-A-Mole. Poslední tři minihry jsou digitální implementace pexesa, hlavolamu labyrint s kuličkou a jednoduché „zapamatuj&zopakuj“ hra. Výsledná aplikace je vytvořená za pomoci herního vývojářského enginu Unity.
Mobile Application for Evaluation and Comparing an Athlete's Training Videos
Duránik, Rastislav ; Herout, Adam (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
This work discusses development of mobile phone applications and design and implementation of a custom application for comparing and sharing training exercises with a trainer/coach. My focus was on the Android operating system. The Figma tool was used for the design of the user interface. The application itself was created with the React Native library using the Expo platform. I managed to create and test an application with all of the required features.
Mobile Application for BUT Students
Klinovský, Ondrej ; Pastushenko, Olena (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
With the growth of their popularity, demand for mobile application continues to grow in various areas, including education institutions. The aim of this thesis is to design and implement a mobile application providing students of BUT easy access to their information. Based on analysis of available solutions for developing mobile applications, React Native was chosen an an implementaion technology. React Native offers development for both Anroid and iOS with a single codebase.
Application for Car Logo Recognition
Uchytil, Tomáš ; Götthans, Jakub (oponent) ; Kadlec, Petr (vedoucí práce)
The thesis deals with finding a suitable neural network for recognizing a brand of a car by its logo and programming and training this network. This is then implemented into a mobile application that recognizes the logo on a newly taken photo or on an image selected from the mobile phone's storage.
Group signature based on Secure Multi-party Computation
Klasovitý, Kristián ; Dzurenda, Petr (oponent) ; Ricci, Sara (vedoucí práce)
This thesis aims at implementing a group signature scheme that uses two-party computation to jointly compute a signing value used in the signature. In this way, the user’s secret key is hidden from the manager and it cannot be used to impersonate the user. The signature also supports revocation and opening algorithms. Moreover, a blind issuance attribute-based credential is also presented, where the credential issued by the issuer remains private to the user. Both schemes were run on different devices and the performances were benchmarked. At last, the group signature was used to implement an application allowing one to sign a document on behalf of a group. The implementation is run on multiple devices that use NFC to communicate.
Mobilní aplikace pro oběti šikany
Vlachová, Monika ; Ilgner, Petr (oponent) ; Martinásek, Zdeněk (vedoucí práce)
Účelem této práce je vymezit koncept šikany její rozdělení, účastníky, následky a případné řešení či prevence. Také zde nalezneme shrnutí pojmu šikana z právního hlediska. Tohle vše, je důležitou součástí pro porozumění zákeřnosti šikany a zároveň důvodem pro tvorbu této práce. Dále je zde rozebrán obecný vývoj aplikace pro operační systém Android, jeho architektura, prostředí a nástroje pro vývoj mobilních aplikací a základní kroky. Je zde znázorněn grafický koncept vlastního návrhu aplikace a popsána implementace aplikace v prostředí Android Studia. Nakonec jsou zde zpracovány a analyzovány uživatelské testy.
Pokročilé zabezpečení blockchainových transakcí
Tran, Minh ; Člupek, Vlastimil (oponent) ; Dzurenda, Petr (vedoucí práce)
Technologie blockchain, zejména Bitcoin, změnila způsob, jakým přemýšlíme o finančních transakcích a jak je řídíme. S rostoucí poptávkou a používáním technologie blockchain se však bezpečnost kryptoměnových peněženek stala závažnou obavou. Prahové podpisy nabízejí slibné řešení tohoto problému, umožňují více stranám podepsat transakci bez odhalení jejich soukromých klíčů. Tento článek představuje aplikaci pro mobilní Bitcoinovou peněženku pro Android, která používá prahové podpisy založené na Schnorrově podpisu. Aplikace také integruje chytré hodinky pro lepší zabezpečení a použitelnost. Tato integrace poskytuje další vrstvu zabezpečení tím, že vyžaduje fyzické potvrzení od uživatele před schválením jakékoli transakce. Naše implementace poskytuje bezpečnou a efektivní platformu pro správu Bitcoinových aktiv pomocí prahových podpisů a zároveň poskytuje intuitivní a snadno použitelné rozhraní pro interakci s aplikací.
Experimentální infrastruktura pro elektronický geokešing
Škrhák, Pavel ; Komosný, Dan (oponent) ; Burda, Karel (vedoucí práce)
Cílem práce je nastudovat problematiku běžného a elektronického geocachingu a provést implementaci navržené infrastruktury pro elektronický geocaching. Práce popisuje běžný geocaching, jeho historii a současnost a také co je samotná keš a co obsahuje. Dále je popsána infrastruktura pro elektronický geocaching, její části a komunikace mezi nimi. Práce dále uvádí návrh jednotlivých částí nové infrastruktury a jsou vybrány vhodné technologie pro jejich implementaci. Pro serverovou aplikaci byl vybrán framework Django a databáze PostgreSQL. Byl také proveden návrh jednotlivých modelů pro serverovou aplikaci. Pro klientskou aplikaci byl vybrán framework Angular. Pro klientskou aplikaci byly navrženy jednotlivé stránky a funkce těchto stránek. Následně jsou v práci otestovány již vytvořené aplikace pro chytrý telefon a čipovou kartu a je rozhodnuto, zda budou aplikace převzaty či nikoliv. V další části práce je provedena samotná implementace jednotlivých aplikací. U klientské aplikace je popsáno vytvoření komponentů stránek a jejich funkcí a také komunikace se serverovou aplikací. Část implementace serverové aplikace obsahuje vytvoření navržených modelů a databáze a také serializátorů modelů a přístupových bodů API (Application Programming Interface), díky kterým bude moci klientská a mobilní aplikace komunikovat se serverovou aplikací. V mobilní aplikaci byly vytvořeny jednotlivé aktivity a fragmenty a implementována komunikace se serverovou aplikací a čipovou kartou. Aplikace pro čipovou kartu byla převzata a jen mírně upravena. Práce dále popisuje testování jednotlivých aplikací a výsledky tohoto testování.
Využití bezheslové autentizace k identifikaci studenta ve výuce
Kamenská, Veronika ; Kurečka, Radomír (oponent) ; Travěnec, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá bezheslovou autentizací studenta Masarykovy univerzity v rámci Simulačního centra Lékařské fakulty. V úvodu jsou vysvětleny pojmy autentizace, bezheslové autentizace, multifaktorové autentizace. Následně jsou tyto metody porovnány s ohledem na bezpečnost a byl vybrán nejoptimálnější způsob vhodný pro implementaci do výuky. V prostředí Flutter byla vytvořena mobilní aplikace, kterou studenti budou k autentizaci využívat. Zároveň byl navržen algoritmus pro otestování aplikace v praxi. Bylo provedeno pilotní testování zaměřené na reálné nasazení aplikace do výuky Simulačního centra Masarykovy univerzity. Výstupy z tohoto testování následně byly statisticky zhodnoceny.
An app to demonstrate the risks of granting permissions in Android OS.
Michálek, J. ; Oujezský, V.
This article presents an application for demonstrating the risks of granting unsafe authorizations on Android devices. These permissions allow the application to access sensitive user data. The application uses practical examples to illustrate what user data can be abused by enabling permission. Nowadays, the security of user data is a growing topic. Therefore, mobile users themselves must be aware of the risks they expose themselves to by granting permissions.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,263 záznamů.   začátekpředchozí561 - 570dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.