Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 480 záznamů.  začátekpředchozí473 - 480  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza preferencí cílové skupiny spotřebitelů
Kolářová, Ivana ; Kovář, František (vedoucí práce)
Práce je strukturovaná do deseti kapitol. Teoretická část nejprve seznamuje čtenáře s rozdílem ekonomických pojmů spotřebitel a zákazník. V další kapitole podává informace o ekonomických zákonitostech týkajících se kupního chování a s ním spojených faktorů, které kupní chování ovlivňují. Rozebírá problém týkající se kupního rozhodovacího procesu a segmentace trhu. Zmiňuje se o kvalitě života a životním standardu. Závěrem řeší složení příjmů a výdajů domácností a omezení výdajů domácností. Praktická část se zabývá vyhodnocováním zjištěných údajů pomocí dotazníků.
Kvalita biopotravin
Táborská, Kateřina ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou kvality biopotravin ve srovnání s konvenčními potravinami. Kvalita je posuzována z hlediska zdravotní nezávadnosti v podobě možného ohrožení ze strany potravinových aditiv. Ty jsou posuzovány jako významné kritérium jakosti. Také hodnotí kvalitu pomocí znaků jako jsou trvanlivost, organoleptická vhodnost a výživová hodnota. Zároveň je v práci zpracován spotřebitelský dotazník, týkající se místa, sortimentu, spokojenosti zákazníků a frekvence nákupu biopotravin.
Ochrana spotřebitele - mimosoudní řešení sporů
Střelbová, Lucie ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Gaňo, Jiří (oponent)
Cílem práce je monitorovat možnosti, které se v současné době spotřebiteli v České republice nabízí, pokud chce svůj spor s podnikatelem řešit jinou než soudní cestou, a popsat již existující systémy ADR ve vybraných členských státech EU. První část je věnována obecné charakteristice ochrany spotřebitele a spotřebitelské politice České republiky a Evropského společenství. Zbývající část se již konkrétně zabývá systémy ADR.
Organizace na ochranu spotřebitele v České republice
Dufková, Kateřina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Přikrylová, Klára (oponent)
Tato práce podává ucelený přehled o organizacích na ochranu spotřebitele v České republice, jejich základní funkce, vize, cíle a možnosti jak je kontaktovat. Jsou zde zmíněny i nejdůležitější státní dozorové organizace a právní úprava ochrany spotřebitele. Nejdůležitější část je věnována zmapování znalosti spotřebitelských organizací mezi obyvateli České republiky. Pomocí dotazníku bylo zjišťováno, které oganizace jsou nejznámější, jakým způsobem se dostaly do povědomí spotřebitelů. Zda spotřebtitelé vědí, jak je kontaktovat.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sjezdových lyží
Ptáčková, Blanka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Analyzování potřeb, přání a postojů zákazníků přináší cenné informace, potřebné pro vývoj nových výrobků, zdokonalování jejich vlastností, určování cen, způsobů propagace a forem distribuce. Cílem této diplomové práce je dospět k určitým závěrům o rozhodování spotřebitele při nákupu sjezdových lyží a identifikovat jeho jednotlivé kroky. Výzkum kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na tomto trhu je založen na písemném dotazování. Získané výsledky z dotazníkového výzkumu jsou v práci zpracovány a interpretovány.
Analýza spotřebitelské organizace v ČR
Vilímovský, Jiří ; Kohoutová, Olga (vedoucí práce) ; Luňáčková, Lucie (oponent)
Diplomová práce seznamuje s institucemi, které se problematikou ochrany spotřebitele intenzivně zabývají a pro které je téma ochrana spotřebitele prioritou. Práce popisuje legislativní a institucionální zabezpečení ochrany spotřebitele. Na konkrétním příkladu jedné z největších spotřebitelských organizací, sdružení Spotřebitel.cz, je ukázáno, čím vším se spotřebitelská organizace zabývá a to, že je v současnosti nepostradatelným článkem v systému ochrany spotřebitele.
Nákupní chování českého spotřebitele
Cimrmanová, Jana ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce se zaobírá nákupním chováním českého spotřebitele, definuje rámec nákupního chování a vlivy, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů. Dále obsahuje vysvětlení kupního rozhodovacího procesu a jeho etap. Praktická část popisuje současnou všeobecnou situaci v České republice, zabývá se maloobchodními řetězci a odhaluje postoje a chování specifické právě pro české spotřebitele. Tato část navíc obsahuje zpracování výsledků průzkumu Market&Media&Lifestyle společnosti Median z roku 2004 a postihuje odlišnosti nákupního chování mužů a žen a rozdíly v nákupním chování mezi věkovými kategoriemi.
Komparace ochrany spotřebitele ČR, EU a U.S.A.
Hamplová, Andrea ; Koucká, Jiřina (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Cílem diplomové práce je udělat krátký přehled v politice a právních předpisech týkající se ochrany spotřebitele v ČR, EU a U.S.A. a zároveň blíže nastínit právní úpravu záruky spotřebitelských výrobků v ČR, EU a U.S.A. a provést srovnání těchto právních úprav v otázce záruky. Práce se skládá ze 3 kapitola, 1) ČR, 2) EU, 3) U.S.A. V každé kapitole krom teoretické úvodní části (cíle, politika, dozorové orgány, spotřebitelské organizace), je i přehled právních norem a praktická část ? srovnání dané problematiky s právní úpravou v ČR (v kapitole o ČR podrobnější rozbor právní úpravy týkající se záruky spotřebitelských výrobků).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 480 záznamů.   začátekpředchozí473 - 480  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.