Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 630 záznamů.  začátekpředchozí443 - 452dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
MICHLÍKOVÁ, Michaela
Tato bakalářská práce pojednává o problematice privátních značek, konkrétně o jejich postavení na trhu. Hlavním cílem je navrhnout vhodné doporučení pro rozvoj privátních značek vybraného maloobchodu, na základě analýzy spotřebního chování. Teoretická část popisuje nejdůležitější pojmy, které se vztahují k privátním značkám. Praktická část je věnována realizaci marketingového výzkumu. Výsledkem této práce je doporučení pro zlepšení postavení privátních značek v daném maloobchodním řetězci.
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
SAHANOVÁ, Jitka
Hlavním cílem této bakalářské práce na téma Postavení privátní značky maloobchodního řetězce je návrh doporučení pro rozvoj privátních značek vybraného maloobchodního řetězce. Vedlejšími cíli jsou představit nabízený sortiment privátních značek a zjistit jejich postavení na trhu. Teoretická část se opírá o studium odborné literatury a praktická část popisuje nabídku privátních značek vybraného maloobchodního řetězce a realizaci marketingového výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledkem této bakalářské práce je návrh doporučení k rozvoji privátních značek.
Ekonomické zhodnocení merchandisingu privátních značek společnosti Ahold
Matejová, Iva
Matejová, I. Merchandising privátních značek společnosti Ahold. Bakalářská práce. Třebíč: MENDELU v Brně, 2013. Tato bakalářská práce se zabývá merchandisingem privátních značek společ-nosti Ahold, tedy tím, jak se vlastní značky řetězců Albert prodávají, jak je pe-čováno o to, aby zákazníka zaujaly. Jedná se o takové výrobky, které jsou pro-dávány pod značkami, které má pouze daný řetězec, a to Euro Shopper, Albert Quality, Albert Bio a Albert Excellent. Cílem mé bakalářské práce je navrhnout doporučení společnosti Ahold, lépe řečeno doporučení pro konkrétní prodejnu, co se týče merchandisingu. Podkladem pro tato doporučení bude vytvořený dotazník a následný mystery shopping. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingu, je zde také nastíněn marketingový mix. Další kapitoly jsou věnovány merchandisingu, jeho prvkům, pravidlům a důležitosti dodržování těchto pravidel. Dále je zde vymezen pojem značky, její druhy a podstatná část se týká značek privátních. Zároveň jsou uvedeny některé vlastní poznatky včetně fotografií. Druhá, praktická část se věnuje představení společnosti od počátku jejího vzniku až po současný stav. Dále jsou uvedeny vlastní značky společnosti a nato je vytvořen dotazník týkající se těchto značek a pohledu zákazníka na ně. Na základě obdržených odpovědí je provedeno vyhodnocení. Na závěr je navr-ženo několik doporučení pro vybranou prodejnu v Třebíči.
Vnímání značky
VAŇKOVÁ, Veronika
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat vnímání vybrané značky z pohledu zákazníků a z pohledu zřizovatele značky Regionální agrární komory Jihočeského kraje. K zjištění postoje názoru na vnímání značky zákazníkem jsem vypracovala a vyhodnotila dotazníkové šetření s využitím sémantického diferenciálu. První hypotéza, která tvrdí, že při výběru potravin hraje regionální značka důležitou roli aspoň u poloviny respondentů, byla vyvrácena. Zákazníci regionálnost značky zatím nevnímají jako nejdůležitější kritérium. Z výzkumu vyplynulo, že pro respondenty je důležitější nadprůměrná kvalita, ale zároveň i nižší cena a nejlépe hodnoceným kritériem byla známost značky, která je pro zákazníky velice důležitá. Hypotéza číslo 2, která říká, že vlastník značky Chutná hezky. Jihočesky má pozitivnější představu o jejím vnímání zákazníky, než je tomu v reálu, byla potvrzena. Zřizovatel značky Chutná hezky. Jihočesky sice má pozitivnější představu o vnímání značky, ale rozdíly mezi tímto vnímáním nejsou nijak markantní a to z důvodu svých vlastních výzkumů vnímání značky u svých zákazníků. Při navrhování změn byl kladen důraz na zvýšení povědomí o značce. K tomuto účelu bylo navrženo periodikum, které by vycházelo každé tři měsíce. Spotřebitelům by byli představováni nově ocenění výrobci se svými produkty a zároveň také již ocenění výrobci. Distribucí a financováním by byla hlavně zaměstnána Regionální agrární komora Jihočeského kraje, za podpory jihočeského kraje a možnou symbolickou částkou by přispívali i ocenění výrobci. Závěrem lze říci, že značka CHJ v očích zákazníka není úplně neznámá. Vytváří si určitý obraz, který zákazníci vnímají a který postupem času bude silnější a silnější. K tomu aby to opravdu tak bylo, mohou přispět návrhy a doporučení uvedená výše v této práci.
Vnímání značky
KOŠTOVÁ, Monika
Cílem bakalářské práce na téma "Vnímání značky", je na jedné straně analyzovat vnímání značky veřejností, na druhé straně vnímání značky vybranými zaměstnanci společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V závěru byly navrhnuta opatření k případnému zlepšení vnímání značky.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
NOVÁČKOVÁ, Barbora
Bakalářská práce zpracovává téma "Postavení privátní značky obchodního řetězce". Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení rozvoje privátní značky na základě zjištění spotřebitelského vnímání pozice značky vybraného obchodního řetězce na českém trhu. Vedlejším cílem je ověřit hypotézy o vnímání pozice privátní značky vybraného maloobchodního řetězce. Pro dosažení cílů byla použita metoda kvantitativního výzkumu a to dotazníkové šetření. Následně byly zpracovány výsledky a návrhy na zlepšení.
Vnímání značky
BEDNÁŘOVÁ, Jana
Cílem diplomové práce na téma "Vnímání značky" je na základě analyzování a porovnání vnímání vybraných značek z pohledu veřejnosti a společnosti vytvořit návrhy změn v komunikaci těchto značek. Teoretická část práce se zaměřuje na objasnění důležitých pojmů souvisejících s danou problematikou z pohledu uznávaných ekonomických autorů. Druhá část diplomové práce se zabývá vyhodnocením kvalitativních a kvantitativních technik marketingového výzkumu, na jejichž základě jsou vybrané značky porovnávány jak z pohledu veřejnosti, tak z pohledu zástupců společnosti. Závěr práce zahrnuje navržená opatření pro zlepšení komunikace těchto značek.
Vnímání značky Fair Trade
DRAXLEROVÁ, Anna
Hlavním cílem diplomové práce "Vnímání značky Fair Trade" je analyzovat vnímání značky Fair Trade studenty vybraných středních škol a bakalářských oborů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a dále zhodnotit úroveň povědomí o značce Fair Trade a očekávání s ní spojená. Vedlejším cílem práce je v návaznosti na vlastní průzkum formulovat doporučení a návrhy pro Ekonomickou fakultu Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
TYŠEROVÁ, Zuzana
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu regionálních značek v Jihočeském kraji na spotřebitelském trhu potravin. V teoretické části jsou popsány pojmy jako je marketing, marketingový výzkum, kupní chování zákazníků, značka, regionální značka a kvalita potravin. Dále je vytvořena analýza regionálních značek, které se nacházejí v Jihočeském kraji. Praktická část práce je zaměřena na dotazníkové šetření. Cílem je od respondentů zjistit nejvýznamnější regionální značky v Jihočeském kraji a jejich pozici na spotřebitelském trhu potravin.
Image značky L´Oréal Professionnel v segmentu B2B
Novotná, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kolomijcová, Bianka (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice image značky profesionální vlasové kosmetiky L'Oréal Professionnel v segmentu B2B, který je pro tuto značku klíčovým zdrojem příjmů. V teoretické části se zaměžuji na vystvětlení pojmů jako jsou značka, image a identita značky, marketingový mix, marketingová strategie, chování spotřebitele, znalost značky a další. V praktické části se nejdříve věnuji vývoji značky L'Oréal Professionnel, stejně jako vývoji její marketingové strategie a její současné podobě. Dále zkoumám, jaká je skutečná image značky L'Oréal Professionnel a zdali je v souladu s identitou značky. Vzhledem k tomu, že v některých oblastech dochází k rozporu mezi image a identitou značky, navrhuji kroky, které by pomohly image značky L'Oréal Professionnel vylepšit, a to i s ohledem na současnou image dvou přímých konkurentů, a to značek Wella a Schwarzkopf, jejichž image jsem také zahrnula do svého výzkumu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 630 záznamů.   začátekpředchozí443 - 452dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.