Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  začátekpředchozí43 - 52  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh reprosoustavy pro domácí poslech
Šafer, Radim ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Kratochvíl, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je návrh reprosoustavy pro ozvučení domácích prostor. Zaměřuji se především na simulace reproduktorů, které využívám k samotnému návrhu. Reprosoustava je dvoupásmová stereofonní, optimalizovaná pro basový měnič Beyma 6B30/P a výškový měnič Beyma T2010. Ozvučnice je uzavřená, vyrobena z M.D.F. desky. K jejímu vytlumení je použita polyesterová tlumící vata. Maximální standardizovaný příkon reprosoustavy je 50 W, nominální impedance 8 ?, vnitřní objem přibližně 15 litrů, citlivost 90 dB a hmotnost 10 kg.
Studie rekonstrukce železniční stanice Zruč nad Sázavou
Hřib, Oldřich ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Hlavním úkolem práce je navrhnutí kolejového řešení železniční stanice Zruč nad Sázavou pro vybudování mimoúrovňových nástupišť, s přístupem pro osoby s omezenou možností orientace a pohybu v prostoru, s požadavkem na tři nástupní hrany a zajištění 4 dopravních kolejí. Dalším úkolem je navržení odvodnění železniční stanice a rekonstrukce železničního svršku a spodku.
Studie rekonstrukce železniční stanic Bohdíkov a Ruda nad Moravou
Hospodka, Pavel ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je studie rekonstrukce železničních stanic Bohdíkov a Ruda nad Moravou. Cílem projektu je návrh rekonstrukce tak, aby vyhovovala současnému provozu a přitom byly splněny platné právní předpisy, zejména přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Práce obsahuje rekonstrukci nástupišť, úpravu geometrických parametrů koleje, rekonstrukci železničního svršku a v rámci rekonstrukce bude také navržena obnova stávajícího odvodnění.
Analýza dynamických účinků působících na výhybky se zaměřením na stav konstrukce
Hajniš, Jan ; Vukušič, Ivan (oponent) ; Smutný, Jaroslav (vedoucí práce)
Titul a jméno autora: Bc. Jan Hajniš Instituce: Vysoké učení technické v Brně, fakulta stavební Ústav železničních staveb Veveří 331/95, 602 00 Brno Obor: Konstrukce a dopravní stavby Název práce: Analýza dynamických účinků působících na výhybky se zaměřením na stav konstrukce Vedoucí práce: Prof. Ing. Jaroslav Smutný, Ph.D. Počet stran: cca 100 + přílohy Počet příloh: cca 340 Rok obhajoby: 2014 Podkladem pro výběr a srovnání zejména nových částí kolejového svršku jsou kromě teoretické analýzy (modelování), také statické a dynamické zkoušky prováděné v laboratoři i v terénu (přímo v koleji). Nutno podotknout, že teoretická analýza aplikací matematického modelování často vychází ze značně zidealizovaných předpokladů. Proto je vhodné jednotlivé konstrukce ověřovat měřením. Náplní diplomové práce tedy bude experimentální analýza dynamických účinků působících na výhybkové konstrukce se zaměřením na stav konstrukce. Dynamické účinky jsou přitom nežádoucími fyzikálními jevy při provozu každé trati, a proto je nutné je co možná nejvíce redukovat. Výsledek této zkoušky proto pomůže pomocí softwarového programu a měřící soustavy přesněji určit výhody, nevýhody použití výhybkových soustav, nebo i navrhnout jejich vylepšení či dimenze.
Rekonstrukce žst. Šlapanice
Zemánek, František ; Kroupa, Jan (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
V rámci diplomové práce je řešena rekonstrukce železniční stanice Šlapanice s vložením nástupišť respektující platnou legislativu a umožňující přístup pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Práce je vyřešena ve třech různých variantách. Vždy je dodrženo zadání práce s požadavkem na tři nástupní hrany. Je vyřešeno i odvodnění upravovaného kolejiště.
Rekonstrukce depa Praha Libeň
Ondra, Michal ; Burda, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem mojí diplomové práce je studie rekonstrukce areálu depa Praha Libeň. V depu probíhá jak provozní údržba, tak i oprava vlakových souprav. Úsek rekonstrukce začíná výhybkou č. 1, rekonstruované bude celé kolejiště depa. Hlavním úkolem je navrhnout výměnu stupňových výhybek za výhybky poměrové. Celkový počet vyměněných výhybek je 27. Dalšími úkoly jsou demolice skladiště, aby bylo možné prodloužit kolej č.10 na minimální užitnou délku 105 m. Zřízení dvou kusých kolejí č.15 a 17 s užitnou délkou 105 m. U koleje č.17 je navržena zárubní zeď z dílců PU. Dalším úkolem je vyřešit odvodnění areálu depa. Areál bude odvodněn soustavou trativodů zaústěných do kanalizace a příkopovými zídkami.
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 2,725 a km 6,000 včetně návrhu technologie prací
Klar, Vít ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Součástí rekonstrukce je také napojení trati v odbočce Bečva. Návrh je řešen s ohledem na stávající objekty, železniční zastávky Ústí u Vsetína zastávka a Janová, přilehlé železniční přejezdy, mostní objekty, propustky aj. V neposlední řadě se práce zabývá obnovou odvodnění tratě a technologií prováděných prací. Veškeré úpravy jsou navrženy na základě platných právních předpisů.
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 17,000 a km 19,950 včetně návrhu technologie prací
Kulich, Pavel ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí železničního svršku a úpravou geometrických parametrů koleje na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Při návrhu je brán zřetel především na stávající objekty tratě, a to přejezdy, propustky, zastávky, mostní objekty apod. Součástí práce je také návrh obnovy odvodnění tratě a technologie prací. Veškeré úpravy jsou v souladu s platnými právními předpisy.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Křenovice - Nezamyslice
Bombera, Jan ; Kroupa, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možností zvýšení traťové rychlosti v úseku Křenovice horní nádraží – Nezamyslice tratě č. 315A. Zvýšení rychlosti je prověřováno ve dvou krocích – se současnými geometrickými parametry koleje a se změnou některých z hodnot geometrických parametrů koleje, ale vždy tak, aby byly dodrženy mezní normové a předpisové hodnoty. Nová rychlost je stanovena jak pro konvenční vozidla, tak pro vozidla, která jsou schopna využít nedostatku převýšení I > 100 mm. Při zvyšování rychlosti se bere ohled na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod., respektive jsou navržena opatření při změně těchto objektů.
Analýza dynamických účinků působících na výhybkové konstrukce
Vukušičová, Daniela ; Vukušič, Ivan (oponent) ; Smutný, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na měření a analýzu dynamických účinků ve výhybkách. V rámci práce byly vytipovány dvě výhybky v různém stádiu opotřebení, pozornost byla zaměřena především na oblast srdcovky výhybky, kde dochází k největším dynamickým účinkům. Cílem práce je srovnání výhybek z hlediska dynamického chování a stanovení vlivu opotřebení na dynamické účinky. Součástí práce je sestavení metodiky měření a návrh vhodného matematického aparátu pro vyhodnocení dynamických dějů ve výhybkách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   začátekpředchozí43 - 52  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.