National Repository of Grey Literature 385 records found  beginprevious376 - 385  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Analýza možností a podmínek rozvoje týmové práce
Tomanová, Monika ; Hrčková, Eva (advisor) ; Bedrnová, Daniela (referee)
Bakalářská práce se zabývá tématem týmové spolupráce. Uvádí možnosti a podmínky, bez kterých se efektivní týmová práce neobejde. Zabývá se též osobnostním profilem pracovníků v týmu a týmovými rolemi. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na neziskovou organizaci, kde se šetří efektivnost zde fungující týmové práce.
Systémové myšlení v typologii profese informačního manažera
Sršňová, Zdeňka ; Mildeová, Stanislava (advisor) ; Bednářová, Eva (referee)
Cílem práce bylo vytvořit typologii profese informačního manažera a na základě této typologie navrhnout vhodný dotazník pro výběrové řízení. Ve své práci kombinuji své teoretické znalosti ze studijního oboru informační management a z oboru vedlejší specializace psychologie a sociologie řízení.
Importance of manager personal qualities for prosperity of a company.
Foltýnová, Renata ; Dědina, Jiří (advisor) ; Hejkal, Tomáš (referee)
Tato práce popisuje kvality a nedostatky manažerů úspěšné a nyní krachující české elektro-montážní firmy. Obsahuje teoretické poznatky, analýzu zkoumaného souboru, vyhodnocení a doporučení každému manažerovi. Model efektivního manažera je rozdělen do 4 částí: Osobnost, sebeřízení, manažer a tým, vedení lidí. Na závěr se v práci čtenář může dovědět něco nového na základě srovnání manažerů v manažerské mřížce GRID a podrobný popis výsledků z mřížky. Dále doporučení firmě jako celku, aby se nedostala do nesnází a dále mohla růst.
Celebrity participation in advertising
Vopasek, Tomáš ; Koudelka, Jan (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Práce analyzuje rozdíly v postojích a vnímání reklamy se známou osobností lidmi s vyšším zájmem o svět známých osobností a bulvár. Dále se zabývá vhodností a účinností zapojení známých osobností v reklamě. Dále obsahuje porovnání zapojení celebrit v reklamě formou doporučení (testimonialu) vs. hraní role. V práci je rovněž uvedeno srovnání 18 známých osobností popuární kultury pomocí metody BAV.
Celebrity v reklamě
Baráthová, Monika ; Koudelka, Jan (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Práce se zaměřuje na tematiku zahraniční celebrity v české televizní reklamě. Analyzuje 5 reklam na mezinárodné úrovni, ve kterých vystupují světoznámé osobnosti. Teoretická část zahrňuje kapitoly, které vysvětlují základní pojmy spojené s touto tematikou. Ve praktické části jsou uvedeny testy provedené na základě údajů z osobních individuálních dotazníků. Testování závislostí mezi odpovědi a demografickými charakteristikami respondentů proběhlo pomocí programu Statgraphics.

National Repository of Grey Literature : 385 records found   beginprevious376 - 385  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.