Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hospodaření podniku s logistickými službami
CHADTOVÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá hospodařením podniku s logistickými službami v podniku R. Braun Internat. Spedition s.r.o. v období let 2004 {--} 2006. Řeší jeho okamžité hospodářské problémy a navrhuje zlepšení do budoucnosti. V práci byly použity běžné analytické postupy hodnotící podnikovou hospodářskou činnost.Výsledky analýz byly využity k vypracování návrhu na okamžitá zlepšení činnosti podniku a dále na změnu jeho strategie.
Strategie podniku
BARTUŠKOVÁ, Martina
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje podniku "A" zaměřeného na prodej svítidel. Analytické období zahrnuje roky 2005 {--} 2007. K šetření byly použity SWOT a PEST analýzy a dále finanční analýza. Syntetická část práce obsahuje návrh změny strategie na roky 2008 až 2010.
Strategie podniku
REK, Martin
Cílem bakalářské práce bylo posouzení strategie podniku a návrhy na její případné změny. V dotčeném podniku byly analyzovány dvě divize, divize A a divize B. Analýza obou divizí byla provedena v letech 2005 až 2007. Na jejím základě byly stanoveny určité předpoklady budoucího vývoje. Tyto předpoklady byly ovlivněny faktory jak z vnějšího, tak i z vnitřního prostředí podniku. Byly stanoveny tři varianty budoucího vývoje, a to varianty realistická, pesimistická popřípadě i kritická. Společným cílem těchto variant bylo dosažení zisku v divizích A i B nebo alespoň dosažení takového stavu, kdy realizované tržby jednotlivé divize jsou schopny pokrýt celkové náklady této divize.
Dílčí strategie podniku - marketingová, prodejní, obchodní, ekonomická, finanční, personální, investiční apod.
Kouba, David ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vacek, Oldřich (oponent)
Cílem práce je analyzovat, zhodnotit a navrhnout vhodný postup pro budování nové marketingové, prodejní a obchodní politiky podniku jenž v nedávné době prošel změnou vlastníka. Hlavní důraz při zpracování diplomové práce byl kladen na vystihnutí důležitých aspektů souvisejících s procesem změny podniku orientované na jednoho zákazníka (podnik vlastněný městem) směrem k organizaci orientované na otevřené tržní prostředí. Získané poznatky budou aplikovány na vybraném příkladu a získané závěry současně využity v praxi.
Strategická analýza podniku
Plášilová, Ilona ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Šiška, Ladislav (oponent)
Práce se v teoretické rovině zaměřuje na pojmy související se strategií podniku a na možnosti a metody strategické analýzy samotné. Hlavním cílem praktické části práce je zjistit, zda odbytové problémy a s tím spojený pokles tržeb společnosti KSB, spol. s r. o., jsou způsobeny konkurencí a zákazníky, jak se domnívá management firmy. K řešení výchozí situace využiji Porterův model pěti konkurenčních sil, který obsahuje i další síly (dodavatelé, nově vstupující a substituty), které mohly přispět ke zmíněné negativní situaci.
Strategická analýza podniku
Matoušková, Irena ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Holeček, Petr (oponent)
Tato práce na téma "Strategická analýza podniku" se zabývá analýzou vnitřních procesů, zdrojů, schopností, ale i vlivu okolí na fungování podniku. Sledovaným podnikem je stavební společnost Skanska, která působí na území České a Slovenské republiky jako holdingová společnost s centrálou ve Švédsku. Cílem práce je na základě provedených analýz a zkoumání provést doporučení pro vhodnou strategii podniku.
Corporate Performance Management a jeho podpora nástroji BI
Koucký, Jiří ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Corporate Performance Management (CPM) je poměrně nově se rozvíjející obor. Vychází z předpokladu, že řízení podniků vyžaduje vytvoření speciálních procesů, metodologií, metrik a systémů potřebných k měření a řízení podnikové výkonnosti. Mým cílem je v této práci rozlišit a popsat různé přístupy k této problematice. V prvním přístupu se zkoumá především finanční výkonnost podniku, finanční plánování a finanční konsolidace. Druhý přístup se zaměřuje na metody pro naplňování strategie jako je ballanced scorecard nebo strategické mapy. Poslední přístup reprezentuje CPM jako celopodnikovou manažerskou metodologii. Zmiňuji se o nejlepších manažerských praktikách a o celostním pohledu na CPM podle renomovaných světových konzultantů. Nemohu zapomenout poukázat na význam moderních informačních technologií pro podporu CPM, jimiž jsou nástroje Business Intelligence (BI). Ve zvláštní kapitole píši o předních světových dodavatelích BI a o kategoriích BI nástrojů pro podporu CPM.
Finanční analýza a finanční plán společnosti Fruko-Schulz s. r. o. pro roky 2007, 2008 a 2009
Pechek, Václav ; Plná, Jaruše (vedoucí práce) ; Olejníková, Hana (oponent)
Práce hodnotí finanční situaci a zdraví podniku Fruko-Schulz s. r. o. v období let 2002 - 2006. Dále je sestaven finanční plán pro roky 2007, 2008 a 2009. Strategie podniku a finanční plán jsou koncipovány tak, aby společnost dosáhla alespoň průměrných hodnot finančních ukazatelů evropských podniků, které působí ve stejném odvětví.
Hromadná kustomizace
Uchytil, Radek ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Dedouchová, Marcela (oponent) ; Heřman, Jan (oponent)
Práce systematicky prezentuje poznatky o hromadné kustomizaci. Zabývá se nejprve definicí termínu a obsahem pojmu. Následuje popis základních charakteristik hromadné kustomizace, strategie její aplikace, klíčové faktory úspěchu, problematika komplexity a především komunikace při hromadné kustomizaci výrobků. Hlavním cílem práce je prokázání vztahu mezi pomalým rozvojem hromadné kustomizace výrobků a současným stavem konfiguračních systémů. Práce za účelem naplnění hlavního cíle přináší analýzu konfiguračních systémů a prezentuje výsledky emipirického výzkumu padesáti českých konfigurátorů.
Strategie podniku v kontextu současného vývoje
Krause, Josef ; Kohoutová, Helena (vedoucí práce) ; Dedouchová, Marcela (oponent) ; Bartes, František (oponent)
Určení základní strategické orientace podniku je v dnešní době nesmírně obtížné. Svět se významným způsobem mění a objevují se nové faktory, na které podniky nejsou často připraveny. Cílem práce je provést srovnání a zhodnocení různých přístupů ke strategiím a ke zdrojům konkurenční výhody, identifikovat základní trendy, které v současné době v podnikovém okolí probíhají. Dalším cílem je identifikovat hlavní problémy, které podniky v České republice musí řešit při tvorbě a realizaci strategie. Součástí práce je rovněž vyhodnocení dopadu vybraných faktorů na tvorbu hodnoty podniků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.