Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 369 záznamů.  začátekpředchozí349 - 358dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Automatizované testování GUI na platformě Android
Hudák, Jan ; Doležel, Michal (vedoucí práce) ; Neugebauer, Petr (oponent)
S rychlým rozvojem trhu mobilních zařízení se neustále zvyšují nároky na kvalitu aplikací vyvíjených pro tato zařízení. Jedním z důležitých faktorů, které mohou ovlivnit kvalitu softwaru, je, kvůli dynamice vývoje tohoto odvětví, automatizované testovaní. Velký význam má testování grafického uživatelského rozhraní. Tato práce se věnuje konkrétním technikám pro platformu Android, která v současnosti patří k nejpoužívanějším mobilním platformám. Cílem práce je v prvé řadě popsat specifické faktory automatizovaného testování mobilních aplikací, které vyplývají ze specifických vlastností mobilních zařízení. Dalším cílem v teoretické části je nastínit několik možných přístupů k automatizovanému testování grafického uživatelského rozhraní na platformě Android. V praktické části je cílem ukázat možnosti vybraných testovacích nástrojů na konkrétním příkladu a vzájemně je porovnat dle předem stanovených kritérií.
Systém pro správu úkolů na platformě Android navržený podle metodiky Material Design
Haubert, Marek ; Šlajchrt, Zbyněk (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat vývoj uživatelského rozhraní aplikace na platformě Android. V úvodu práce je krátce představen operační systém Android a popsána architektura aplikací. V dalších kapitolách následuje popis komponent uživatelského rozhraní včetně praktických ukázek jejich použití v aplikaci. Důraz je kladen na vývoj v souladu s grafickou specifikací Material Design a se zásadami správného návrhu a vývoje Android aplikací. V praktické části práce je popsán postup při vývoji uživatelského rozhraní na ukázkové aplikaci. Práce je určena začínajícím vývojářům mobilních aplikací pro výuku vývoje uži-vatelského rozhraní, ale může být užitečná i pro pokročilejší vývojáře, kteří se ještě neseznámili se specifikací Material Design.
Analýza GUI ubytovacích rezervačních portálů
Rybář, Jakub ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem grafického uživatelského rozhraní ubytovacích rezervačních portálů. V teoretické části je vysvětlen proces tvorby webových stránek se zaměřením na uživatele, analýza webu a jeho konkurence, návrh a formy uživatelského rozhraní. Dále je popsán webdesign včetně jeho potřeb, metody pro testování použitelnosti a základní aspekty grafického webdesignu. Praktická část se skládá z analýzy grafického uživatelského rozhraní a z testování použitelnosti rozhraní zvolených portálů. Na základě výsledků jsou uvedena doporučení pro ideální řešení rozhraní. V závěru je vytvořeno nové grafické uživatelské rozhraní pro stávající portál Hotel.cz.
Esper web: Web interface for real time event processing
Kravec, Martin ; Šlajchrt, Zbyněk (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zpracování komplexních událostí. V teoretické části najdeme vysvětlení základních pojmů a popis užitých technologií. Čtenář se také seznám se základy práce v esperi. Praktická část práce se zabývá vytvořením administrativního rozhraní, které po napojení na serverovou část aplikace umožní použití základní funkcionality esper engine i bez přecházející znalosti programování. Součástí praktické části je postup přípravy systému, instalace a spuštění aplikace, jelikož jde o netriviální úlohu.
Návrh a vývoj tenkého klienta infrastrukturního cloudu na platformě Android
Andrle, Tomáš ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku vývoje mobilního tenkého klienta určeného k řízení komerční infrastrukturní cloudové služby. V úvodní části se nachází přehled nezbytné terminologické výbavy a představení problematické domény, kterou se diplomová práce zabývá. Vedle samotného projektu, jehož výsledek je hlavním výstupem této práce, je součástí teze také rešerše současných diplomových prací, školních informačních zdrojů, manuálů, doporučení a metodik, které se zabývají návrhem designu a implementací grafického uživatelského rozhraní pro mobilní zařízení, zejména pak pro ty, které disponují operačním systémem Android. Informace získané na základě rešerše jsou následně využity jako výchozí znalostní báze pro návrh a realizaci prezentační vrstvy zmiňované aplikace. Dalším cílem diplomové práce je vyhotovení analýzy požadavků na nově vyvíjenou aplikaci. Požadavky jsou následně přetransformovány do konceptuálního návrhu, na který je navázáno vysvětlením implementace jednotlivých vrstev aplikace. K modelování částí návrhu aplikace bylo využito převážně modelovacího jazyka UML v prostředí aplikace Sybase PowerDesigner. Proces programování poté probíhal ve vývojovém prostředí Eclipse SDK. Vlastní přínos tkví v možnosti využití koncentrované znalosti plynoucí z rešerše zabývající se problematikou tvorby GUI pro mobilní zařízení. Programátor v tomto oboru neznalý bude moci využít tuto část práce jako kritický studijní materiál, který byl ověřen praxí. Provozovatelé infrastrukturních cloudů mohou v realizaci mobilního tenkého klienta nalézt inspiraci pro vlastní řešení.
Příprava výukového materiálu pro tvorbu GUI v MATLABu
ŠIMEK, Jakub
Cílem této diplomové práce bylo vytvoření výukového materiálu pro tvorbu grafických uživatelských rozhraní v prostředí programu MATLAB. Čitatel zde nalezne základní postupy tvorby GUI, získá přehled o jednotlivých grafických objektech a seznámí se s prostředím GUIDE, které je pro vývoj aplikací určeno. Učební text je doplněn o praktické ukázky zdrojových kódů, aby čtenáři co nejvíce přiblížila probíranou problematiku. Celý materiál je doplněn o dvě ilustrativní funkční aplikace s výpisem jejich zdrojových kódů.
Testování GUI aplikací v Javě
Šimko, David ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Borovcová, Anna (oponent)
Cílem bakalářské práce je poskytnout teoretické zázemí pro testování GUI, provést analýzu trhu nástrojů, které jsou pro testování GUI dostupné a prakticky demonstrovat testování GUI pomocí jednoho vybraného nástroje. Cíle v první teoretické části jsou dosaženy pomocí analýzy odborné literatury, vědeckých článků a internetových zdrojů. Pro druhou část práce bylo nutné zvládnout testování z praktické stránky a provést aktuální analýzu trhu aplikací pro testování GUI. Přínosem práce je shrnutí teoretických poznatků o daném tématu, aktuální přehled dostupných nástrojů a praktická ukázka jednoho testovacího nástroje. Práce se dělí na dvě části. Teoretická část slouží k objasnění a vymezení základních pojmů a problematiky. Praktická část se soustředí na zmapování trhu nástrojů a praktickou ukázku testování GUI pomocí nástroje Abbot.
Tvorba rozhraní pro tvorbu apriorních asociačních pravidel
Balhar, Jakub ; Kliegr, Tomáš (vedoucí práce) ; Hazucha, Andrej (oponent)
Cílem práce bylo objevit nebo vytvořit webovou aplikaci umožňující snadnou a přehlednou tvorbu konstruktů podobných asociačním pravidlům. V první části práce shrnuji a porovnávám existující řešení. Došel jsem k závěru, že žádné z existujících řešení nevyhovuje požadavkům projektu SEWEBAR. V druhé části se věnuji formátům, které byly použity při komunikaci aplikace s okolním světem a při komunikaci mezi částmi aplikace, na což navazuji popisem webové aplikace, kterou jsem vytvořil, a v závěru této části rozebírám přesnou architekturu aplikace. Výsledná aplikace slouží jako součást projektu SEWEBAR, nicméně je napsána tak, aby byla snadno nasaditelná i do jiných webových projektů, které potřebují zobrazovat nebo upravovat konstrukty podobné asociačním pravidlům. V práci se věnuji i možnostem tohoto nasazení.
GUI pro interaktivní spouštení metod ze zasuvného modulu BJ2NB pro NetBeans
Matviichuk, Oleksandr ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce je součástí projektu BJ2NB (BlueJ-2-NetBeans). Cílem projektu je vytvoření zásuvného modulu pro NetBeans, který umožní ve vývojovém prostředí NetBeans realizovat řadu přístupů k práci, běžně používaných v prostředí BlueJ. Tato práce se zabývá vytvořením grafického uživatelského rozhraní, které by umožňovalo interaktivní spouštění metody z daného zásuvného modulu. Práce je rozdělena na tři části. V první části je provedena analýza přístupů, používaných k realizaci interaktivního režimu na platformě Java. Analýza je zaměřena hlavně na existující vývojová prostředí, ve kterých je interaktivní režim už realizovaný. Na základě analýzy v druhé části práce byl vytvořen návrh grafického uživatelského rozhraní. Jeho implementace je dostupná jako příloha této práce. Poslední část obsahuje uživatelskou příručku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 369 záznamů.   začátekpředchozí349 - 358dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.