Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh modernizace železniční stanice Čadca
Juchelková, Lenka ; Šestáková,, Janka (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem modernizace železniční stanice Čadca. Obsahem této práce je návrh rekonstrukce zhlaví, zvýšení rychlosti v hlavních kolejích na 140 km/h, odstranění úrovňových přechodů pro cestující na nástupiště a úprava šířkového uspořádání nástupišť pro bezpečný pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace.
Návrh rekonstrukce žst. Krahulov
Tumpach, Jan ; Wrana, Radim (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Krahulov tak, aby umožňovala přístup pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. V souvislosti se změnou nástupišť byla vyřešena úprava kolejiště a odvodnění při zachování napojení na přilehlé vlečky.
Zlepšení kvality mobility v přednádražním prostoru Brno – hlavní nádraží
Ištvánková, Veronika ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí v přednádražním prostoru Brno – hlavní nádraží. Prostor je významným přestupním uzlem v Brně a také díky sousedícímu vlakovému nádraží se zde vyskytují velké intenzity chodců. Tito pěší se v řešeném prostoru nekoordinovaně pohybují (zejména v oblasti křižovatky). Cílem práce je zlepšení kvality mobility chodců v tomto prostoru, zajistit bezbariérové přístupy zejména na zastávky městské hromadné dopravy, které dnes zajištěny nejsou a dále zredukování statické a tranzitní dopravy, která do tohoto prostoru nepatří.
Rekonstrukce žst. Moravské Bránice a Rakšice
Barthalos, Csaba ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je studie rekonstrukce železniční stanice Moravské Bránice a železniční stanice Rakšice, za účelem vložení nových nástupišť, podle platné legislativy. V železniční stanici Moravské Bránice bylo třeba zabezpečit alespoň 3 nástupní hrany, v železniční stanici Rakšice bylo třeba zabezpečit alespoň 2 nástupní hrany.
Studie modernizace železničního uzlu Žilina
Mastilová, Hana ; Podolec, Ondrej (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je studie modernizace železničního uzlu Žilina. Ve stanici dochází k úpravě osobního nádraží, redukci odstavného kolejiště a zrušení třídicího nádraží. V práci je navrženo nové vedení průjezdných kolejí Košicko – Bohumínské dráhy a trati od Bratislavy v souběhu. Původní traťová rychlost 40 km/h je zvýšena na 80 km/h.
Studie přestavby železniční stanice Solnice
Volštát, Michal ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Solnice, tak aby splňovala podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. V té souvislosti bylo nutno navrhnout nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále byla zvýšena užitečná délka kolejí č. 1 a 2 a upraveno napojení vleček Škoda auto a dřevařských závodů. Další částí práce bude rekonstrukce odvodnění.
Studie rekonstrukce žst. Náměšť nad Oslavou
Mazálek, Ondřej ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Náměšť nad Oslavou, tak aby splňovala podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. V té souvislosti bylo nutno navrhnout 3 nástupní hrany s výškou 550 mm nad temenem kolejnice. Dále byla zvýšena rychlost v hlavních kolejích a další částí práce bude rekonstrukce odvodnění.
Rekonstrukce železniční trati Olomouc hl.n. - Nezamyslice mezi km 69,877 a km 75,583 včetně návrhu technologie prací
Fabiánová, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku v úseku mezi železniční stanicí Pivín a železniční stanicí Bedihošť v km 69,877 – 75,583 na jednokolejné železniční trati č.301 Olomouc hl.n. – Nezamyslice se snahou o maximalizaci traťové rychlosti. Při rekonstrukci je potřeba řešit také železniční přejezdy a železniční zastávku Čelčice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Grafický návrh responzivního designu webových stránek VŠE Praha
Pacovský, Lukáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá obecnými zásadami webdesignu, návrhem webových stránek pomocí responzivního webdesignu a nakonec samotným grafickým návrhem stránek za využití získaných poznatků. Cílem práce je především zhodnotit současnou podobu stránek VŠE a navrhnout jejich nový design, který odstraní zjištěné nedostatky a zpřístupní stránky co nejširší skupině uživatelů. Teoretická část práce se věnuje historii vývoje webdesignu, jeho obecným zásadám a specifikům pro různá zařízení a nakonec metodě návrhu stránek využívajících responzivní design. V praktické části je zhodnoceno grafické zpracování a design stránek VŠE nejprve dle poznatků získaných v teoretické části a následně dle výsledků dotazníkového šetření. Na základě zjištěných nedostatků je následně vypracován nový návrh grafické podoby stránek, který se pokouší eliminovat tyto nedostatky a vytvořit moderní responzivní web, přístupný široké škále uživatelů. Výsledný návrh byl vyhodnocen na základě druhého dotazníkového šetření, ve kterém byly stránky hodnoceny pozitivně a výsledný návrh lze tedy považovat za úspěšný.
Analýza frameworků pro vývoj multiplatformních mobilních aplikací využívající HTML technologie
Voldřich, Martin ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Hrubý, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit frameworky, jenž se využívají při vývoji multiplatformních mobilních aplikací podporujících technologie HTML. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na analýzu současného trhu, problematiku mobilních přístupů a složitost jejich aplikací. Následně jsou zvolena hodnotící kritéria pro výběr nejvhodnější architektury. Tyto kritéria budou aplikována a vyhodnocena pro nalezení optimální technologické varianty, která je v současnosti nejvhodnější pro vývoj jednoduchých mobilních aplikací. V praktické části budou zvolena nová kritéria, která slouží k vytvoření dotazníkového šetření. Potvrzení nebo vyvrácení hypotézy následně prokáže dostatečnou míru významnosti zvolených kritérií. Na základě kritérií bude zvoleno a ohodnoceno šest současně nejpoužívanějších hybridních frameworků. Z výsledku analýzy budou dva nejlépe hodnocené frameworky zvoleny a prakticky otestovány prostřednictvím skutečné jednoduché mobilní aplikace. Na závěr budou oba frameworky popsány a zhodnoceny podle získaných poznatků, kterou v průběhu vývoje autor získal.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.