Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu společnosti MADETA, a.s.
Řádová, Dana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Teplý, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, provést marketingovou situační analýzu a analýzu současného stavu nástrojů marketingového mixu produktové řady. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout nový marketingový mix produktové řady.
Strategická analýza podniku
Tomášková, Alena ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Cílem práce bylo provést strategickou analýzu společnosti Hotel Plzeň*** s použitím dílčích analýz a modelů, které měly ukázat na silná a slabá místa firmy a identifikovat její příležitosti a hrozby. Jejich stanovení bylo základnou pro formulaci strategie, návrhů a doporučení pro další rozvoj. Provedené analýzy ukázaly, že i přes současný nepříznivý vývoj má společnost řadu předností, o které se nyní může opřít a naopak je ještě posílit, aby s nimi mohla počítat v budoucnosti a že obor hotelnictví, který je hlavním oborem podnikání, je v segmentu tří hvězd velmi žádaným i v době stagnace. Závěr práce byl věnován návrhům zaměřených na další rozvoj podnikatelských aktivit a zlepšení finanční situace firmy.
Podnikatelský plán
Plzák, Karel ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Grácz, Viliam (oponent)
Diplomová práce zpracovává podnikatelský plán zavedené akciové společnost, která se věnuje 2 zcela odlišným podnikatelským činnostem. Práce se skládá z 5 částí - z úvodu, teoreticko-metodologických východisek, popisu analyzované společnosti, aplikační části a závěru. Princip aplikace podnikatelského plánu u analyzované společnosti je v analýze portfolia nabízených produktů a v inovaci a modernizaci obou hlavních činností společnosti. Výsledky aplikace podnikatelského plánu jsou posouzeny z hlediska finanční analýzy. Aplikace podnikatelského plánu společnosti pomůže v řešení jejích hlavních problémů - nízké ziskovosti a vysoké úrovni nákladů.
Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce
KALUSOVÁ, Monika
Předmětem bakalářské práce Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce je zkoumání a analyzování prostředí, ve kterém maloobchodní řetězec působí, a zhodnocení finanční situace podniku. Zároveň se vybraný maloobchodní řetězec porovná s vybranou odvětvovou konkurencí. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu a maloobchodu. V druhé části jsou pak získané teoretické poznatky aplikovány v rámci situační analýzy na společnost Tesco plc.
Strategická analýza vzdělávací instituce
Marešová, Veronika ; Jakl, Martina L. (vedoucí práce) ; Křížek, Miroslav (oponent)
Předmětem bakalářské práce je vnitřní a vnější analýza nově vznikající společnosti působící v oblasti jazykového vzdělávání a souvisejícího servisu. Teoretická část představuje základní aplikované modely a popisuje jejich klíčové techniky. Část praktická uvádí souhrnné zhodnocení a posudek situace společnosti. Závěrečná kapitola předkládá strategické cíle, firemní hodnoty a dílčí strategie podniku.
Analýza konkurence na leasingovém trhu
Buček, Zdeněk ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Strnadlová, Tatiana (oponent)
Práce se věnuje zmapování hlavní konkurence působící na leasingovém trhu ve vztahu ke společnosti ČSOB Leasing, a.s. Analyzuje aktuální stav na trhu, příležitosti a ohrožení, které trh představuje a také silné a slabé stránky jednotlivých konkurentů. V posledních částech se pak práce zaměřuje na formulaci doporučení, která mohou pomoci ČSOB Leasing, a.s. ještě posílit konkurenční postavení, a na které oblasti by se společnost mohla zaměřit při dalších analýzách.
Strategická analýza firmy
Huniovský, Martin Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Práce charakterizuje činnost konkrétní firmy působící na domácím trhu v oblasti dovozu a distribuce potravin. Měnící se podmínky trhu vyžadují přizpůsobení se těmto změnám, kdy prvním krokem k úspěchu je pečlivá analýza současného stavu. Rozbor vnějšího okolí firmy, zejména prostřednictvím PEST analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a BCG matice, a vnitřního prostředí pomocí stručné marketingové analýzy a finanční analýzy, je základním prvkem pro tvorbu SWOT analýzy, jako výstupu analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Návrh optimální strategie firmy na základě výsledků SWOT analýzy s cílem přizpůsobení se daným podmínkám trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.