Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Developerské ceny stavebních objektů
Muchová, Petra ; Ing.Jan Horalík (oponent) ; Marková, Leonora (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá developerskými cenami stavebních objektů. Součástí práce je zpracovat metodiku ocenění objektů podle etap životního cyklu, ve kterých developerská činnost probíhá. Objasnit rozdíl mezi stavebním a realitním trhem. V praktické části se zabývám popisem konkrétní nemovitosti a sestavením rozpočtu na základě projektové dokumentace. A nakonec sestavením prodejní ceny bytové jednotky a srovnání této ceny s realitním trhem.
Vstup stavebního podniku na nový trh
Šuster, Richard ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Realstav Čachtice s.r.o., která se zabývá realizací vnitřních a vnějších omítek, tepelněizolačních systémů, povrchových úprav fasád a potěrů. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout marketingovou strategii pro vstup společnosti na stavební trh České republiky.
Finanční řízení stavební zakázky z pohledu dodavatele
Duban, Ivan ; Ondrušková, Eva (oponent) ; Hroníková, Marta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice financování, procesu získávání, přípravy a realizace stavební zakázky, a to z pohledu dodavatele. Hlavním cílem práce je popsat různé možnosti financování zakázky dodavatelem a poukázat na konkrétním případu z praxe rozdíl, který vzniká mezi skutečným a planovaným průběhem financování zakázky. V teoretické části jsou popsané pojmy, které souvisí s danou problematikou. Závěr bakalářské práce tvoří návrh, kterým by došlo ke změně způsobu fakturace zakázky a jeho dopad na financování zakázky a zisk ze zakázky.
Financování stavební zakázky z pohledu dodavatele
Kostolanská, Jana ; Špiroch, Michal (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá specifikami získávání, přípravy a realizace stavební zakázky z pohledu dodavatele. Řeší různé druhy zakázek, formy financování a fakturace, jednotlivé částí Smlouvy o dílo , formy finančních záruk na bezproblémovou realizaci zakázky a také její odevzdání a převzetí. Cílem práce je analýza realizace konkrétní zakázky, způsob financování a placení objednavateli a také subdodavatelům. Na závěr této bakalářské práce je navrhnutá možná změna ve financovaní zakázky a zanalyzovaný její dopad na celkovou cenu.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Skřepková, Magda ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je analyzování tržního a marketingového prostředí při rozhodovacím procesu projektu Bytového domu Kopečná 9 a na konci celého procesu rozhodnutí o tom, zda bude projekt realizován. Cílem je tedy ukázat, že aplikování marketingových analýz v praxi má pro investory výhody a mělo by tak být součástí podkladů při rozhodování firem.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Skřepková, Magda ; Vítkova,, Eva (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Hlavním záměrem této práce je zaměření se na podnikový marketing při rozhodovacím procesu o stavebním projektu. Marketingové analýzy jsou v oboru marketingu velmi napomocné v procesu plánování, umožňují proniknout do souvislostí a fungování vztahů na trhu a zohledňují i další vlivy. Hlavním cílem této bakalářské práce je tedy analyzování tržního a marketingového prostředí při rozhodovacím procesu projektu BD Nad Rokoskou a na konci celého procesu rozhodnutí o tom, zda bude projekt realizován.
Marketingové nástroje při krizovém řízení stavebního podniku
Dvořáčková, Andrea ; Jaroš, David (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingové nástroje pro krizové řízení stavebního podniku“ je rozbor marketingových nástrojů a koncepcí ve stavebním podniku a následně jejich aplikace v krizovém řízení stavebního podniku.
The Commercial Economic Aspects of Importing Goods from the U.S. dedicated to the Construction Market in Central Europe
Koprdová, Veronika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kopečný, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje obchodně-ekonomickým aspektům importu zboží z USA, určeného pro stavební trh střední Evropy. Cílem práce je srovnání situace na stavebních trzích v jednotlivých zemích Střední Evropy, hodnoty importů produktů stavebnictví a představení firmy ARIMAX, která importuje systém KODI z USA a distribuuje ho do České a Slovenské republiky. První kapitola je zaměřena na obchod USA s EU. Druhá kapitola se věnuje srovnání stavebních odvětví a hodnoty importů do zemí střední Evropy. Třetí kapitola se zaměřuje na stavební trh Slovenska. V poslední části této práce jsou představeny produkty a činnosti firmy ARIMAX.
Strategická analýza Panelárny St. Město, a. s.
Pokorák, Jiří ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Kovařčíková, Dana (oponent)
Cílem diplomové práce je zanalyzovat současné postavení společnosti Panelárna St. Město, a. s. na stavebním trhu a navrhnout opatření, která mohou být užitečným podkladem pro rozhodování top managementu o jejím budoucím fungování. Pro naplnění cíle byly použity metody externí a interní analýzy. Mezi použité metody externí analýzy patří PEST analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Interní analýza byla provedena prostřednictvím finanční analýzy, analýzy zdrojů a analýzy činností. Výsledkem interních analýz je vyjádření názoru na hmotné, nehmotné, lidské a finanční zdroje společnosti, dále na zhodnocení vazeb mezi jednotlivými činnostmi a celkovou ekonomickou stabilitu podniku. Informace vyplývající z externích analýz slouží pro posouzení současného a budoucího vývoje stavebního odvětví, intenzity konkurence a pro vytipování faktorů, které se mohou stát zdrojem potencionálních příležitostí nebo ohrožení. Ze syntézy poznatků získaných interní a externí analýzou vzejde soubor návrhů a doporučení budoucí strategie společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.