Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh webového plánu budovy s využitím GIS a JavaScriptových knihoven
Starosta, Tomáš ; Čábelka, Miroslav (vedoucí práce) ; Jaroš, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zabývá navržením metodického postupu tvorby webové informační služby za pomocí open-source technologií. V úvodní technické části jsou popsány některé projekty, které byly využity k podobnému účelu. Tato práce se také blíže zaměřuje na softwary, jež lze použít. V metodické části je stanovený obecný postup zaměřený na obecnou tvorbu webové mapové aplikace. V praktické části je na základě získaných poznatků o Open-Source technologiích stanoven a zpracován postup tvorby webového interaktivního plánu budovy Přírodovědecké fakulty, Univerzity Karlovy, Albertov 6. Výstupem je on-line dostupná mapa na webové adrese https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/p6a/str1.html, na níž je možné zobrazit jednotlivá patra budovy. Klíčová slova: on-line knihovny, webové informační služby, Open- Source, Leaflets, OpenLayers
Návrh systému pro online sledování automobilových závodů
Uhlíř, Vojtěch ; Čábelka, Miroslav (vedoucí práce) ; Štefanová, Eva (oponent)
Návrh systému pro online sledování automobilových závodů Abstrakt Bakalářská práce se zabývá analýzou současných webových informačních technologií z hlediska možnosti jejich využití pro tvorbu systému pro online sledování automobilových závodů. V úvodu jsou představeny a zhodnoceny existující systémy pro sledování závodů. Dále jsou představeny současné webové geoinformační technologie. V praktické části je na základě funkčních parametrů provedena srovnávací analýza těchto technologií se zaměřením na Google Maps API, OpenLayers a Leaflet. Hlavním výstupem je kompletní návrh univerzálního a modulárního systému pro online sledování automobilových soutěží, který splňuje aktuální požadavky motoristických organizací. Klíčová slova: web, GPS, Google Maps API, Leaflet, OpenLayers
Sběr dat ze sociální sítě Twitter
Kmeť, Juraj ; Povoda, Lukáš (oponent) ; Komosný, Dan (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá vytvorením aplikácie na zber dát zo sociálnej siete Twitter. Dáta sú zbierané v reálnom čase s rôznou dĺžkou trvania zberu. Teoretická časť hovorí o sociálnej sieti Twitter, približuje možnosti ako sa s ňou dá pracovať a to nie len z pohľadu bežného užívateľa, ale aj pre získavanie dát. Bakalárska práca identifikuje obmedzenia, ktoré je potrebné rešpektovať pri vytváraní Twitter aplikácií. Ďalej je popísaná sieť PlanetLab, ktorá je v dnešnej dobe rozšírená najmä u sieťových výskumníkov a vývojárov sieťových aplikácií. V druhej kapitole je priblížená história siete PlanetLab a taktiež jej odlišnosti od iných vývojárskych sietí. Praktická časť obsahuje jednotlivé kroky pre návrh aplikácie v programovacom jazyku Python. Priložený je tiež postup distribúcie vytvorenej aplikácie na vybrané zariadenia siete PlanetLab. V závere sú postupne analyzované zbery dát a maximálne dosiahnuté rýchlosti zbierania príspevkov vytvoreného systému.
Ekonomické aspekty inovace v podniku
NOVOTNÁ, Kristýna
Práce se zabývá teoretickým vymezením pojmů inovace, produkt. Dále je popsáno zavedení inovovaného produktu na trh a měření ekonomických dopadů inovací. V praktické části je charakterizován vybraný podnik a je navržena inovace v podobě propojení služeb do balíčku. Rovněž jsou navrženy letáky, které budou inovaci propagovat.
Sada webových nástrojů pro geolokalizační systém
Bečka, Petr ; Brejcha, Jan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je vytvoření webové sady nástrojů, pomocí kterých lze zobrazovat výsledky a využívat funkčnosti geolokalizačního systému LOCATE. Výsledné informace lze zobrazit v podobě webové mapy a digitáního modelu terénu. Pro interakci s uživatelem je připraveno rozhraní pro nahrávání fotografií. Dále byl vyvinut způsob, pomocí kterého lze upravit vzhled a funkcionalitu zobrazovacích prostředků.
Kontrolní aplikace pro trasy KČT v OSM
Švaňa, Petr ; Michal, Bohumil (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá kontrolou turistických tras Klubu českých turistů v datech internetové mapy OpenStreetMap. Ve výsledné aplikaci má uživatel k dispozici vizualizovaná data z OpenStreetMap a implementované mechanismy pro usnadnění kontroly těchto dat. V tomto textu je popsán úvod do problematiky a informace o datovém modelu OpenStreetMap spolu informacemi o mapování turistických tras. Dále následuje analýza současných možností kontrol a návrh takové aplikace, která dokáže tyto kontroly zavést do praxe. V dalších dvou kapitolách lze nalézt popis vlastní implementace této aplikace a podrobnější manuál.
Weather and Aeronautical Data on Map for Airplane EFB
Koukolíček, Ondřej ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
The main focus of the thesis are map libraries in a web environment and their potential to be used in an implementation of a graphical user interface for Weather Information Service (WIS), a native application made by Honeywell. Overview of WIS is introduced in order to define features, which are needed to be implemented using web technologies. Basics of map libraries are explained and two selected libraries (Leaflet and Altus Map engine) are presented in detail. A chapter is dedicated to rendering methods used in web applications. The thesis then continues with design and implementation of demonstration application, created in order to show capabilities of selected map libraries to implement WIS features. Finally, the differences and usability of selected libraries are discussed.
Structural and Argumentative Analysis of the Advertising Materials created by French and Czech Travel Agencies
HŮLOVÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá analýzou reklamních tiskovin lyžařských středisek. Práce je rozdělena na část teoretickou, která představuje charakteristiky reklamního diskurzu, a část praktickou, která se věnuje analýze francouzských a českých cestovních katalogů, brožur a prospektů. Analýza se zaměřuje na jazykové prostředky, jejichž užití je typické pro reklamní diskurz.
Leták jako účinný nástroj komerční komunikace
Bienková, Daniela ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat možnosti využití letáku jako účinného nástroje marketingové komunikace a zároveň na praktickém příkladu poukázat na možné problémy spjaté s jeho přípravou a výrobou. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části diplomové práce jsou diskutovány teoretické přístupy pro komunikační kampaň a ztvárnění letáku. Hlavní pozornost je přitom věnována přímému marketingu, jako oblasti, do které leták jako komunikační nástroj spadá. V druhé části jsou tato východiska, společně s vlastním průzkumem, analyzována a aplikována na příkladu společnosti Ahold a její konkurence. Tato část práce také detailně zkoumá proces výroby akčního letáku a navrhuje možná řešení. V závěru jsou poznatky z obou částí shrnuty a jsou doporučeny možné nové přístupy k jeho pojetí.
Marketingový výzham body image
Hejdová, Miroslava ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Body image může být považován za velmi užitečný nástroj při formování marketingových strategií. V teoretické části zpracovávám téma body image z pohledu žen a mužů, přičemž jsem se snažila o nastínění aspektů, které lze účinně využít v marketingu. 1) Prvním cílem práce je potvrdit nebo vyvrátit současnou představu o ideálu štíhlosti u žen a svalnaté postavy u mužů a dále snahu mužů a žen buď dietami nebo cvičením tuto představu naplňovat. 2) Druhým cílem práce je zjistit, jak se konkrétně využívá body image v tištěných reklamách dostupných jako letáky v lékárnách a zaměřených na kosmetiku, léčivé přípravky, doplňky stravy a případně zdravotnické prostředky. Metodika: Dotazníkové šetření, analýza reklamních letáků Výsledky: Cíl 1: Z celkového počtu 43 osob bylo zastoupeno více žen (28 osob) a méně mužů (15). Nejčastěji byly subjekty ve věku od 30 do 49 let. Nejvíce zastoupeni byli mezi dotazovanými vysokoškoláci (35 osob), žádný dotazovaný neměl pouze základní vzdělání. Nejčastěji udávali dotazovaní jako své bydliště Prahu (30 osob). Dvě hypotézy byly ve sledovaném souboru statisticky potvrzeny, a to: Hypotéza 7: Ženy si častěji než muži myslí, že je reklama ovlivňuje v tom, jak by chtěly vypadat (p=0,004) a Hypotéza 13: Přání přibrat nebo zhubnout závisí na věku (p=0,002). U žen je dále preferovaná spíše štíhlá, u mužů atletická postava. Cíl 2: Procento plochy věnované na letácích body image se liší řádově o desítky (minimum 4%, maximum 36% plochy letáku). Použití body image je nejvíce vyjádřeno podle očekávání u kosmetických výrobků. Celkově se ale zdá, že plocha věnovaná body image je v mediánu přibližně stejná v jednotlivých kategoriích. Většina reklam obsahovala zobrazení ženského těla nebo jeho částí. Tam, kde byl zobrazen muž, byl spíše v určité sociální roli (otec, dědeček). Závěr: V dotazníkovém šetření byly potvrzeny základní předpoklady o ideálu krásy ženy a muže v naší společnosti. V souladu s publikovanými literárními zdroji je ženským ideálem krásy štíhlá vyšší žena, která o sebe pečuje. U mužů jde o vysokého štíhlého a svalnatého drsňáka s milou povahou. Určitá sonda do problematiky tištěné reklamy ve formě analýzy letáků na různé výrobky prodávané v lékárnách potvrzuje široké užití body image v reklamě na kosmetické přípravky a také volně prodejná léčiva. I v této části práce byla nalezena shoda s poznatky z teoretické části týkajícími se využití body image v reklamě co se týká zobrazovaného ideálu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.