Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Variantní řešení Obchodního areálu - Dobronická
Winterová, Karin ; Zenkl, Ondřej (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navržení dvou variant řešení parkoviště včetně výpočtu bilance parkovacích stání a přilehlých zpevněných ploch pro potřeby obchodního areálu (velkoobchod s potravinami, osm prodejen různého charakteru, restaurace rychlého občerstvení, čerpací stanice pohonných hmot a samostatné mycí boxy) a navržení dvou variant úrovňové křižovatky (průsečné a okružní) s návrhem nové městské komunikace, na kterou bude obchodní areál připojen. Pro potřeby návrhu křižovatky byl proveden vlastní dopravní průzkum a kapacitní posouzení stávajících i nově navržených variant.
Řešení křižovatky 1. máje a Palackého v Moravských Budějovicích
Soukup, Tomáš ; Radimský, Michal (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením křižovatky 1. Máje a Palackého v Moravských Budějovicích. Součástí práce je provedení bezpečnostní inspekce, výpočet kapacity neřízené křižovatky, dopravní průzkum. Poznatky jsou aplikovány na možná řešení křižovatky 1. Máje a Palackého v Moravských Budějovicích.
Problematika parkování ve městě Humpolci
Fuxová, Veronika ; Budík, Ondřej (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývala problematikou parkování ve městě Humpolec. Předmětem bakalářské práce je analýza dopravy v klidu na území města. Při analýze stávající situace se stanovila kritická místa z hlediska parkování, na kterých dále probíhalo místní šetření a měření. Z výsledků místních šetření a měření byla navržena potřebná opatření, která mohou přispět ke zlepšení celkové dopravní situace ve městě Humpolec.
Studie úpravy křižovatky silnic I/12 a II/101 u Úval
Bláhová, Sabina ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je studie úpravy stykové křižovatky silnic I/12 a II/101 u města Úvaly u Prahy. Současný tvar křižovatky se jeví jako nevyhovující, a to zejména kvůli problematickému odbočení vlevo jak ze silnice I/12, tak hlavně z vedlejší komunikace II/101. V rámci studie je řešena i křižovatka silnice II/101 s ulicí Pražská. Byly navrženy tři varianty možného řešení, které by měly zvýšit kapacitu křižovatky, umožnit plynulejší odbočování vlevo a také zlepšit rozhledové poměry v této lokalitě.
Studie nám. Osvobození v Lysicích
Zaikin, Danil ; Rambousek, Martin (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se formou studie zabývá návrhem okolí náměstí Osvobození v Lysicích včetně přilehlých křižovatek. Na základě naměřených hodnot, které byly získány z dopravního průzkumu, posouzení nehodovosti a fotodokumentace, byly provedeny 3 návrhy variant. Jedna varianta byla rozpracovaná podrobněji. Všechny tři varianty řeší zklidnění rozlehlé křižovatky mezi hlavní silnicí II/376 a vedlejšími silnicemi (silnice III/3769 a účelová komunikace). Ve všech variantách byl proveden návrh několik typů odstavných a parkovacích stání. V přilehlém okolí náměstí Osvobození se nachází velké množství rodinných domů. Na severní straně náměstí je restaurace s hotelem a na východní straně se nachází pošta. Z těchto důvodů byl navržen největší počet parkovacích a odstavných míst v tomto prostoru blízko náměstí. V rámci projektu byla řešena doprava pro chodce a chodce s omezenou schopnosti pochybu.
Vybrané způsoby zlepšení orientace řidiče v dopravním prostoru
Černoch, Adam ; Valentová, Veronika (oponent) ; Frič, Jindřich (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je najít vhodná opatření, která povedou ke zlepšení orientace řidiče v dopravním prostoru a tím ke snížení nehodovosti v dané lokalitě. V teoretické části jsou popsány dopravní průzkumy, které souvisí s danou problematikou. Dále jsou v práci zmíněny detektory sloužící k automatizovanému provádění dopravních průzkumů. Teoretická část také popisuje metody, kterými lze vybranou lokalitu analyzovat a poté navrhnout ideální úpravu. Ke konci dává přehled jednotlivých opatření. V praktické části jsou pak jednotlivé metodiky použity pro analýzu vybraných křižovatek. V první řadě byla provedena analýza vysledovaných konfliktních situací včetně zhotovení konfliktního digramu, na základě kterého bylo navrhnuto opatření. Poté byla provedena analýza dopravních nehod. Opět byl výsledkem návrh možných opatření. Hlavním cílem pak bylo porovnání a zhodnoceni obou metodik a návrh postupu opatření pro zlepšení orientace řidiče ve vybrané lokalitě.
Silnice I/42 VMO Žabovřeská I.
Kaderka, Tomáš ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na ověření funkcí modelovacího softwaru Aimsun a jeho chování na konkrétním modelu dopravní situace na brněnském Velkém městském okruhu na úseku silnice I/42 Žabovřeská I. Popisuje možné způsoby dopravních průzkumů a některé z nich aplikuje na daném úseku. Z výsledků průzkumů je sestaven model v softwaru Aimsun a dopravní situace je posouzena v několika variantách. Na základě výsledků je navržen další postup řešení dopravy na daném úseku.
Křižovatka silnice I/49 v Želechovicích
Řezáč, Jan ; Polesná, Kateřina (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce bylo dopravně-inženýrské řešení křižovatky ulic Osvobození – Podřevnická v několika variantách. Pro tyto varianty byly navrhnuty potřebné stavební úpravy, dále byla vybrána jedna varianta a ta byla následně kapacitně posouzena podle příslušných technických předpisů. Pro ověření kapacitního posouzení byla provedena simulace navržených variant pomocí programu Aimsun.
Analýza dějů při spojování dopravních proudů
Mikolášek, Igor ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza chování dopravního proudu v místě spojování dvou jízdních pruhů, kde se předpokládá aplikace pravidla zipu dle zákona č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích. Pro pozorování a sběr dat byla zvolena ulice Žabovřeská na VMO Brno ve směru od Královopolských tunelů k MÚK Hlinky. Pro sběr dat bylo použito pozorování, ruční měření, radary a další dostupné prostředky. Na základě analýzy změřených dat jsou uvedeny návrhy na zvýšení kapacity dopravního hrdla v době, kdy je vytvořena kolona. Jedno z navržených řešení je otestováno v simulačním programu Aimsun.
Dopravní infrastruktura města Roudnice nad Labem
Líska, Petr ; Rathouský, Bedřich (vedoucí práce) ; Červinská, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá infrastrukturou silniční, železniční, letecké, říční a cyklistické dopravy České republiky s detailním zaměřením na město Roudnice nad Labem a jeho okolí. Kromě podání základních informací o infrastruktuře jednotlivých dopravních oborů v Roudnici nad Labem je cílem práce především analýza silniční dopravy a dopravní situace ve městě. V práci se nachází detailní rozbor nejdůležitějších pozemních komunikací města včetně jejich silných a slabých stránek s následným shrnutím a uceleným pohledem na dopravu ve městě, podpořeným vlastním dopravním průzkumem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.