|
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
RANDÁK, Lukáš
Předmětem bakalářské práce je posouzení přínosů regionálního značení výrobků. V první části je rozebráno regionální značení tradičních výrobků na území České republiky. Následuje popis regionální značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. Jádro práce tvoří popis přidělených producentů a rozbor jejich názorů a zkušeností s užíváním značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. V předposlední části jsou zanalyzována všechna posbíraná data od držitelů značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. V závěru práce jsou obsaženy vlastní návrhy změn v činnostech agentury udělující certifikát Šumava {--} originální produkt\regm{}, inspirované získanými informacemi.
|
|
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
NIKRMAJEROVÁ, Monika
Předmětem bakalářské práce je vyhodnotit využití regionálního značení výrobků. Úvodní část se zabývá regionálním značením po celé České republice. Další část obsahuje informace o regionální značce Šumava {--} originální produkt\regm{}. Hlavní část, kterou tvoří charakteristika přidělených výrobců, popisuje jejich zkušenosti, názory a připomínky s regionální značkou Šumava {--} originální produkt\regm{}. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat byly vypracovány případové studie výrobců. Předposlední část tvoří analýza dat od všech vlastníků značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. Závěr práce obsahuje vlastní návrhy změn v činnosti Regionální rozvojové agentury, která má na starosti certifikaci.
|
| |
| |
|
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům
Dudková, Veronika ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Práce nejprve přibližuje mnohé pojmy z oblasti cestovního ruchu důležitých pro pochopení celé problematiky značení místních výrobků. Následně je pozornost věnována problematice regionálních značek. Popisuje pojem regionální značka, jaké přináší výhody, kdo stojí u vzniku myšlenky projektu značení Domácích výrobků, jak celý systém značení funguje apod. Cílem práce je zjištění povědomí o regionálních značkách mezi návštěvníky regionu Krkonoše formou vlastního průzkumu. Celou problematiku doplňují poznatky výrobců a prodejců certifikovaných produktů v závěru práce.
|